Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I väntrummet. I ett moln av olika parfymer. Min astma är ledsen. 3-4 pers lyssnar på något med högt ljud på i sina telefoner. Dvs inga hörlurar. En tjej ställde sig precis bredvid ens stor skylt med "här är lösenordet till vår WI-FI" och frågade efter lösenordet. Receptionisten skulle springa iväg och leta reda på det. Jag tittade på skylten och föreslog att de skulle kolla på den istället.
Inte så många boomers i sikte, men ett fåtal iaf. Och några parfymdränkta ynglingar.Är det ett boomer-årsmöte du ska besöka eller?
Lustgas hjälper mycket!Jag överlevde att dra ut halva tanden!
Utan att ens få lugnande!
Om ca 2 månader ska vi ses igen och dra ut resten av den. Det som inte satt löst idag.
Då ska jag få både lugnande och lustgas, i förhoppning att det ska funka då så jag slipper skickas till annan klinik för att sövas. Tydligen hade region Sörmland dragit in på sånt...
Eller så gör man som jag o kräks av denLustgas hjälper mycket!
Jag får alltid det hos tandläkaren då jag är rädd trots att jag fått KBT för min rädsla. Men det är riktigt bra.
Jag har fått det en gång när jag var yngre och skulle laga en tand. Hoppas att det funkar! Denna tandläkare sa att han gillar att ge kombon lugnande och lustgas. Det brukar bli bra effekt, tydligen.Lustgas hjälper mycket!
Jag får alltid det hos tandläkaren då jag är rädd trots att jag fått KBT för min rädsla. Men det är riktigt bra.