Det hoppas jag inte att jag gör! Har kräkfobi. Får ladda med medicin mot illamående och hoppas på det bästa.Eller så gör man som jag o kräks av den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hoppas jag inte att jag gör! Har kräkfobi. Får ladda med medicin mot illamående och hoppas på det bästa.Eller så gör man som jag o kräks av den
Så jäkla grinig för att jag "måste" äta något annat än blodpudding idag Ätit det - och äpple - varje dag i snart två veckor. Kan få cravings någon gång ibland men nu kan jag inte sluta äta blodpudding
Här hinner de knappt börja skolan så kommer utveckling samtalen. Totalt värdelöst.Mitt upp i utvecklingssamtalsäsongen, 7 samtal idag och 7 i morgon, det är högt och lågt men än så länge bra samtal.
Letat hela kvällen efter något som jag tydligen tappat bort efter att haft koll på i många år och nu när det behövas kan jag inte hitta det någonstans sååå stora ytor har jag inte, så om det skulle hamnat i förrådet över vintern men varför hoppar nu i duschen och borde äta något mer än kex, är bara så förvirrad