Aha!Jag ramlade i badkaret och slog i rygg och axlar
Der hade alltså inget med träning att. göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha!Jag ramlade i badkaret och slog i rygg och axlar
nä, tro inte att det hjälper.Aha!
Der hade alltså inget med träning att. göra.
Parkerat hemma. Ska bara släpa mig in. Helt slut. Minsta lilla motgång, eller ens ett vänligt ord, och jag kommer börja gråta.
Ska gå in och krama katten
Önskar dig en riktig toppenkväll med ett av våra bättre band!Ja köpte direkt när de kom ut
Jag missade tyvärr deras konsert på Cinderella i höstas. Var för sjösjuk för att orka vara uppe till dess...
Och jag åkte den kryssningen enbart för att se dem...
JaÖnskar dig en riktig toppenkväll med ett av våra bättre band!
Stiftelsen tycker jag är strået vassare (även om det är samma bandmedlemmar).Ja
Har varit på Stiftelsen när de var i Parksnäckan sist
Det borde hjälpa dig så du inte ramlar igen.nä, tro inte att det hjälper.
Det beror helt på hurdan katt man har. Med vissa katter är det förenat med livsfara och man kan må ännu sämre efter än före...Det finns inget bättre när man är ledsen än att krama katt. Även några tårar kan fällas i en mjuk päls
ok. Gillar dem bådaStiftelsen tycker jag är strået vassare (även om det är samma bandmedlemmar).
Min katt är i alla fall ganska kramvänligDet beror helt på hurdan katt man har. Med vissa katter är det förenat med livsfara och man kan må ännu sämre efter än före...
Det beror helt på hurdan katt man har. Med vissa katter är det förenat med livsfara och man kan må ännu sämre efter än före...