Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ingen omöjlighet, annar finn ganzka gott om ztall/lözdriftzplatzer och mycket billigare än i zkåneFinns det gård att hyra där?
Kan du inte få det utskrivet?Jag skulle göra vad som helst för en skvätt hostmedicin.
Nej man får det inte utskrivet utan ett fysiskt möte och ett fysiskt möte får man inte när man varit förkyld och hostig en vecka utan andra symptom.Kan du inte få det utskrivet?
Flytta hit, så är fysiska besök inga problem.Nej man får det inte utskrivet utan ett fysiskt möte och ett fysiskt möte får man inte när man varit förkyld och hostig en vecka utan andra symptom.
Varför kan det aldrig vara lagom? Här är det omöjligt.Flytta hit, så är fysiska besök inga problem.
Behöver sjukintyg för några dagar pga fortfarande täta bihålor och kraxande. Sköterskan bokade en tfntid och några timmar senare ringde hon upp för att tala im att läkaren nekade tfntid och kräver face to facemöte.
Sjukt onödigt.
Var bor du? Det låter absurt. Kan ju knappt vara sant? Jag hargått hostmedicin utskrivet både utan besök och fått komma förkyld till läkare. Skulle det funka som du skriver kan man ju sluta sälja receptbelagd hostmedicin i Sverige, då går det ju inte att få tag i detVarför kan det aldrig vara lagom? Här är det omöjligt.
Det är nog så att en veckas förkylning är för kort tid för att få ett besök till vc. Det kan ju trots allt gå över av sig själv. Vilket det vanligen gör.Var bor du? Det låter absurt. Kan ju knappt vara sant? Jag hargått hostmedicin utskrivet både utan besök och fått komma förkyld till läkare. Skulle det funka som du skriver kan man ju sluta sälja receptbelagd hostmedicin i Sverige, då går det ju inte att få tag i det