Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tycker du om för typ av böcker?
@dobbis sätt att uttrycka det på är nog mer min stil Men absolut skulle det kunna bli lite sura miner då.
Jag tycker om hungerspelen, Herman Lindqvist skriver roliga böcker (jag har bara läst historieböckerna)Jag vet inte
Harry Potter är en favorit iallafall. Wuthering Heights är en annan. Det var så länge sedan jag läste så jag kommer inte ihåg fler!
Allt av Fredrik Backman, det finns ingen dålig bok av honom. En man som heter Ove och Björnstad är mina favoriter men älskar alla.Jag vet inte
Harry Potter är en favorit iallafall. Wuthering Heights är en annan. Det var så länge sedan jag läste så jag kommer inte ihåg fler!
Du och jag dobbis. Ingen av oss kan hålla tyst
Du och jag dobbis. Ingen av oss kan hålla tyst
Får en bild framför mig där vi inte delar åsikt. Undra vem som blir bannad föst?
Jag har aldrig sett dig bannad och jag har ändå hängt här i 2 årJag,tror moddarna tävlar om vem som kan banna mig först o mest
Fasen vad gott det lät! Jag lyckas alltid med att ha dem för länge i ugnenHar nu även ätit kladdkaka och är lite för mätt
Man vet att man lyckats med atr göra kladdkaka när man måste använda sked/ såsslev för att få upp den