amerikanska pannkakor . Skillnad i recept, men vill man sÀga plÀttar kan man ju det !
Nej man kan inte kalla amerikanska pannkakor för plÀttar. Det Àr inte rÀtt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
amerikanska pannkakor . Skillnad i recept, men vill man sÀga plÀttar kan man ju det !
Idag har jag tÀnkt storstÀda...! Pls ge mig lite pepp sÄ jag kommer igÄng!
Ăr vaken. Har sovit men vaknade. Med andra ord verkar sömnmedicinen inte vara nĂ„got vidare. Inte för mig
Vi har samma problem men frÄn motsatta hÄllet
I vÄrt fall Àr det VI (jag och mina kollegor) som ska gÄ igenom kylskÄpet och slÀnga allt som Àr kvar (jepp inte ens nÄgon sÀrskild hylla dÀr man kan stÀlla undan) och vi fick sluta med det för att folk klagade sÄdant om att deras saker slÀngdes Vi gör ju bara vÄrt jobb men de vÀnde sig till oss och klagade tydligen sÄ mycket att vi fick sluta med det.
Och dÄ började folk klaga pÄ att kylskÄpen och frysarna inte stÀdades ur SÄ nu har chefen sagt Ät oss att vi ska börja med det igen och sÀtta upp lappar om det igen.
Jehepp, vi frÄgade t.o.m vem som skulle fÄ ta klagomÄlen och jodÄ det Àr vi igen
Vi har dock 12 kylskÄp och frysar pÄ jobbet och vi kan inte gÄ igenom alla saker i dem för att avgöra vad som ska behÄllas eller inte. Plus sÄ behöver allt tömmas för att stÀdarna ska komma Ät för att stÀda ur dem. Men folk klagar oavsett liksom
Hehe, jag har sjÀlv gjort "frivilliga" stÀdningar av jobbkylen ett stort antal gÄnger för att det luktat apa av nÄgot kvarlÀmnat mög och gamla mögliga creme fraicheburkar med mera. SÄ jag fattar absolut att det ibland mÄste tvÄngsröjas!
Och att ju större kylskÄpsvolym att hantera, desto mindre utrymme för finlir och analys. Men som sagt tvÄ kylar eller mer exakt en och en halv, innehÄllande ett fÄtal lÄdor. Varav EN vÀlkomponerad, uppenbart delikat och frÀsch icke pÄbörjad, lunch i en uppenbar medhavd lunchlÄda - och nu Àr den i Domedagsklyftan, för den enda förbrytelsen att ha lÀmnats pÄ fel hylla.
Sitter pÄ jobbet och Àr trött men pigg pÄ samma gÄng? och jag vill Àta 20 kilo godis, men jag Àr samtidigt inte sÄ sugen? och jag kÀnner för en promenad men orkar inte gÄ?
Vadan dessa paradoxer... Àr ju skitjobbigt.
Grattis.HÀr Àr vi inte fria frÄn lungpesten Ànnu men det gÄr Ät rÀtt hÄll iaf. Vi fÄr vÀl se om jag överlever dagens besök vid handelsemporiet Tunatutten samt DjÀvulens blÄ lada...
Japp zolpidem Àr det. Ska höra med lÀkaren om vad göra.Vilken medicin tar du? Har för mig det var Zolpidem?
Ăr det den sĂ„ Ă€r den enligt en psykiater jag haft en medicin som kan ge rekyl nĂ€r man sovit ett tag och den gĂ„r ur kroppen. DĂ„ vaknar man.
Jag fÄr den effekten.
För mig funkar Zopiklon bÀst. Den vÀcker mig inte och jag upplever mindre smÀrta k kroppen med/kÀnner mig mer avslappnad muskulÀrt.
NÀ ingen vÄrdkontakt.@tanten: Har du kontaktat vÄrden? Det dÀr lÄter inget bra och i kombination med övrig hÀlsa Àr det nog dags för ett lÀkarbesök
SjÀlv hade jag feber nÄgon dag bara, annars hade jag ringt VC tidigare. Jag kÀnner att jag gÀrna skippar lunginflammation