Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh nej, vad hemskt! Beklagar verkligen!Förbereder mig för att om några timmar åka och hämta mina saker hos exet som han numera är. Killen som jag älskar över allt annat, vi som planerade giftermål och barn. Förhållandet har inte varit perfekt men trodde ändå vi skulle ta oss över alla hinder. Men han verkar ha gått in i en depression och vill inte mer. Mår så dåligt att jag vet inte vad jag skall ta mig till. Vill bara lägga mig ner och sova bort all smärta.
Man får ju äga en bil utan körkort!Har precis pratat med transportstyrelsen om varför sonens ägarbevis på mopeden inte är klar. Visade sig att han inte får stå som ägare förrän han har förarbevis, så imorgon ska jag hämta en handskriven lapp från sonens pappa att han tillåter mig som ägare till mopeden i väntan på förarbevis. Tycker det är så urbota dumt då jag betalat hela mopeden själv samt att vi gick isär för över 14 år sen, men pga gemensam vårdnad så sätter transportstyrelsen stopp för att sätta mig som ägare under pågående samtal.
Förövrigt är jag sjuk med en röst som sviker, men jag vill ha en försäkrad moped (som jag nu måste byta försäkringstagare på)
Vissa misstag ska man inte behöva begå och lära sig av.. Inte dödliga såna!Hur dum får man vara?
Vi har stängt av en väg som leder till en bro som vi har börjat riva! Det saknas ca 50 m så det är en brygga nu,
Men avstängningen består av skyltar och en grind. men såg just en taxi chaffis öppna grinden och fortsatt ner för vägen mot bron. som tur kommer han inte fram för det står lastbil och grävare i vägen. Men hur jävla puckad får man vara. Grinden är inte låst för det passerar en last bil var 3 minut.
Man får ju äga en bil utan körkort!
Jo, men inte försäkra en moppe. Jag är 37 men min man måste stå som försäkringstagare eftersom jag inte har körkort än. Då känner man sig vuxen
Man får ju äga en bil utan körkort!
Ja, men uppenbarligen inte en klass 1 moped. Har haft 2 samtal med transportstyrelsen,ett med försäkringsbolaget samt ett med sonens pappa om hur vi smidigast löser det här. Så jag ska "mellan-äga" den i några veckor, jag som aldrig ens kört moped
Jag har ju sömntabletter medHåller med @Sonic76
När jag fick insomningstabletter utskrivna så var läkaren jättenoga med att påpeka att jag skulle ta dom "på sängkanten" inte tidigare!
Men du kanske har en sort som du ska sova hela natten på? Dom är lite annorlunda har jag förstått.
Vad är socionom SM för något spännande?Bad högskolan om sponsring med kläder när jag och kursare ska till socionom SM, no problems svarade högskolan (och jag dök på rätt person på en gång, amazing!)