Vaknade för tre timmar sen och har fortfarande inte gått upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att du hittar vad du söker.På väg mot Stockholm och krigsarkivet igen, hoppas på att hitta det jag behöver idag!
Tack, annars måste jag snabbt hitta något annat att skriva om och det känns lite tungt.Hoppas att du hittar vad du söker.
Vad ska du skriva om?Tack, annars måste jag snabbt hitta något annat att skriva om och det känns lite tungt.
Kvinnor och sportskytte, kvinnorna började tävla redan 1905 i skytte, tillsammans med männen. Jag tittar på debatten som fördes mot och för kvinnorna inom skyttet, men det är lite lite material. Så jag hoppas få lite guldkorn idag och sen bygga min diskussion på hur man såg på kvinnor inom det militära eftersom många argument mot kvinnorna bygger på att de inte ska ut i strid.Vad ska du skriva om?
Ska höra med min mamma om hon vet något. Och om hon har något från min mormors tid i strid i Finland. Om det kan vara intressantKvinnor och sportskytte, kvinnorna började tävla redan 1905 i skytte, tillsammans med männen. Jag tittar på debatten som fördes mot och för kvinnorna inom skyttet, men det är lite lite material. Så jag hoppas få lite guldkorn idag och sen bygga min diskussion på hur man såg på kvinnor inom det militära eftersom många argument mot kvinnorna bygger på att de inte ska ut i strid.
Absolut! Om inte annat så för mitt eget intresse! jag vill alltid veta mer!Ska höra med min mamma om hon vet något. Och om hon har något från min mormors tid i strid i Finland. Om det kan vara intressant
Imorgon är det dags för magnetröntgen igen, första gången det sker årligen istället för en gång i halvåret. Börjar väl få in vanan med själva proceduren, men är lite mer nervös för vad plåtarna kommer att visa med tanke på den nya intervallen
Det gick utan problem. Är dessutom lite "lurig" eftersom jag fick samma dos stesolid trots att jag väger mindre än senastHoppas det går fint! .
Haha önskar jag och sambon var lite bättre på framförhållning.. men ursäktar oss själva med att vi bor så trångt så vi kan ju faktiskt inte ha massa kartonger överalltHoppla . Vi flyttar om någon månad och bor redan i typ kartongland .
Det gick utan problem. Är dessutom lite "lurig" eftersom jag fick samma dos stesolid trots att jag väger mindre än senast
Håller med @Sonic76Har börjat med sömnmedicin och ska tydligen ta dem varje kväll nu under en period för att senare kunna ta vid behov. Har tidigare ätit lite olika men denna känns så annorlunda. Börjar redan märka av att synen blir sämre. Ser nästan dubbelt och kroppen beter sig nästan som om den vore full. Jag kan inte fästa blicken på en punkt utan att allt rör sig i bilden.
Hade tänkt att yoga ikväll men det vete tusan hur det ska gå till. Lär somna på mattan
Haha önskar jag och sambon var lite bättre på framförhållning.. men ursäktar oss själva med att vi bor så trångt så vi kan ju faktiskt inte ha massa kartonger överallt