Nyckelhålciklider är en av mina favoriter, har haft en hel del. Hade en riktigt fin hane en gång, med nästan perfekt teckning på sidan
Absolut underskattad fisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyckelhålciklider är en av mina favoriter, har haft en hel del. Hade en riktigt fin hane en gång, med nästan perfekt teckning på sidan
Är det värsta hur länge de sitter i tycker du?Stor skillnad! Jag skulle lätt tatuera mig igen, men att ta blodprov, vaccin och sånt blir jag fysiskt illamående av bara jag tänker på det. När jag födde mitt första barn (utan annan bedövning än lustgas) så tycker jag det värsta såhär i efterhand var droppnålen jag hade på översidan handen....
Åh tusan nu gör ni mig sugen juJag tycker det inte går att jämföra, det är helt olika känsla (kan tillägga att jag är inte ett dugg stickrädd, jag pekar var det brukar gå bäst att ta blodprov pga svårstucken). Blodprov är en mer skarp smärta, tatuering mer som ett skav/irritation. Men visst, är tatueringen över någon ytlig nerv kan det kännas rejält.
Jag är inte rädd att bete mig som en barnunge om jag måsteUsch så jobbigt! Skönt att du orkar hantera det iallafall.
Jag är ju sån som biter ihop och genomlider oavsett vad hemskt det är. Så jag får inte panik och svimmar när jag ska stickas utan bara står ut och sitter blickstilla tills skiten är över. Jag är inte så hetsig som person precis och jag är bra på att stålsätta mig, bita ihop, stå ut och inte visa mig såbar för andra Och det gäller inte bara nålstick haha.
Jag är inte rädd att bete mig som en barnunge om jag måste
Är det värsta hur länge de sitter i tycker du?
Fast jag är lite känslig mot smärta också ...
Håll den där borta tack!Hoppsan, där kom det en åsksmäll!
Håll den där borta tack!
För mig slipper du det alla dagar i veckan om jag slipper åska!Bara jag slipper göra en wet t-shirt, det är lite för kallt för det idag
Det var bara ett skämt Jag kan vara som du, men går man över en viss gräns så börjar jag kanske bölaDet ska du inte vara heller Men jag är bara sån som person, jag visar sällan känslor på det sättet inför folk. Det är hur jag är helt enkelt.