Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är rätt smärttålig men känslan av nålen inne i mig gör mig spyfärdig :nailbiting: Ju längre den sitter i desto värre och jag vågar inte röra mig ifall den ska bryta och ha sig...
Jag har tänkt tanken att slita den ur mig :o Och hoppats att de hinner klart först 😅 (tillägg: Jag förstår inte hur jag ska kunna ligga med dropp om det behövs någon dag, får hoppas att jag är medvetslös :cautious:)

När jag tog stelkrampsprutan senast så höll jag nästan på att vrida mig ur sköterskans grepp, så genomvidrigt! Fast den gjorde ont också trots bedövad hud, kändes som att man sprutade in mot benet :cautious:
 
Den här terminen känns ungefär så här:

Teaching in 2020.webp
 
TVÅ oberoende personer har nu klämkäckt sagt "Beethoven komponerade ju döv". Tappar det inom kort...
Dessutom drabbad av ngt psykfall. En snubbe som ba "kan jag ta ett kort av dig och lägga upp på min facebook?". Jag sa trevligt nej. Då ba "jaja jag har ändå fotat dig i smyg".
Man ba okej...?
 
Låter fruktansvärt. Men är nog också svårt att jämföra med att vara linsbärare

Definitivt, hade linser som barn men efter att ha spenderat en natt på akuten eftersom jag lyckades peta in linsen bakom ögat så bestämde jag mig för glasögon. Och med linser menade jag gråstarr så de tog bort mina ursprungliga linser och stoppade in nya och allt blev lila efter att varit gult. Freaky när färger inte var samma färger. :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
389
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 730
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp