Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aprilväder ?!
För en stund sen så haglade det så mycket så det tom haglade INNE i kuvösen :nailbiting: 😱
20200402_165924.webp
 
Var världens storm här med, med hagel. Min stabila ponny hade blivit hysteriskt rädd, sprungit sig svettig och gnäggat oroligt så stallägaren hade fått ta in dom. Han blir ju typ aldrig rädd för nåt...

Nu blev det vinter istället :meh: .

Väntar på att klyftpotatisen ska bli klar i ugnen. Så hungrig att jag mår illa :down: .
 
Vi har också haft värsta stormen. Regn som i byarna var helt horisontellt, sen hagel och nu snöar det. Blåser iofs mindre. Men ja..
Skulle släppa ut hunden tidigare. Hon var superlycklig hela vägen från sängen ner till dörren. När dörren öppnades försökte hon vända om och gå in igen. :laugh:
Känner mig lite friskare än igår och hoppas det fortsätter så!
 
Badar med badbomb som gjorde att vattnet blev kolsvart med massa glitter :love: katten mkt orolig för matte och sitter och tittar på för att se efter att matte inte dör.
Överlevde på jobbet. Har lite kvar jag behöver göra men det gör jag sen.
 
Satan vad blåser här nu, hoppas inget träd eller stor gren ramlar ner på taket! Tycker synd om hästarna, hoppas de står i vindskyddet nu, det både regnar, haglar och känns som taket ska blåsa bort.

TUR att jag hann hem med Pip innan det brakade loss helt, hann bara börja blåsa så det knappt gick att öppna dörren. :eek:
 
Försöker hemmaträna i vårt kök på 3 kvm med oset av nystekt falukorv precis under näsan. Sambon i videomöte i vardagsrummet och jag råkade precis kapa hans högtalare med min musik. Nu klev han precis in över mig för att hämta ett glas vatten.

Compact living i karantän. High-life.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
389
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
1 083
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 731
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp