Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade ingen aning om att det var en bieffekt av att byta linser i ögonen Och permanent!
Wait, dum fråga, men är en blå sommarhimmel mera som när solen går ned?
Intressant! TackDe sa att de är mer lila i början (linserna) och eftersom gråstarr gör att allt blir gulare så var det en stor förändring. Nej himmelen är blå - antar jag - eftersom jag vant vid mig att den är blåare än tidigare
Har 6 st nuNyckelhålciklider är en av mina favoriter, har haft en hel del. Hade en riktigt fin hane en gång, med nästan perfekt teckning på sidan
Tack! Just det där med en arbetsbeskrivning vore så himla skönt att ha! ... ändå glömmer jag bort att jag nog borde nämna det nu när jag äntligen långsamt börjar få ord på saker och ting. Arbetsbeskrivning bör ju vara nummer ett på listan, så klart
Nu byter jag chef om en vecka Hoppas hen är bättre. Inser nu att jag haft 6 chefer på 5 år dessutom
Jag vet att mitt svar kommer lite sent men eftersom du nämnde just prioritering måste jag dela med mig av ett av de bästa tipsen jag fått gällande min arbetssituation: När du får för många uppgifter på en gång - vare sig det är från samma person eller från olika kollegor - skriv till chefen och fråga just hur du ska prioritera. Typ "Hej A, B bad mig precis att göra det här åt C men jag har även X, Y och Z på min att göra-lista idag - hur vill du att jag ska prioritera?". Sedan är det upp till chefen att ta ansvar för situationen, och det är ju hens jobb också.Alltså. Nu har registrator/studieadministratören dumpat 10(!) st intyg, studieuppehåll och dylikt på mig. Jag som skulle njuta av lugnet. Har även annat jobb att ta tag i. Frågan är hur fasen jag ska prioritera nu
Definitivt, hade linser som barn men efter att ha spenderat en natt på akuten eftersom jag lyckades peta in linsen bakom ögat så bestämde jag mig för glasögon. Och med linser menade jag gråstarr så de tog bort mina ursprungliga linser och stoppade in nya och allt blev lila efter att varit gult. Freaky när färger inte var samma färger.
Utbildning?Söker sommarjobb/extrajobb
Välkommen hem till oss: Vi slänger in täcket bäddat med påslakan i tvättmaskinen. Då slipper man sätta ett nytt påslakan på täcket och har således sparat både energi och tid! Win-win
(obs: ej seriöst, katten kissade på täcket så det var nödvändigt att tvätta det)
jag tvättar täket 1 gågn i månaden, trodde det var sällan.Jag gör det jätteofta.
Utbildning?
I wish!Jag gör det jätteofta.
Och @godisklubba Jag slänger nästan alltid in alltihop. Jag sover med tunt sommartäcke året runt och har typ två favoritpåslakan. Torkar på ett kick.jag tvättar täket 1 gågn i månaden, trodde det var sällan.
Har nyss tagit in hundarna efter en kvällskiss och det ligger någonting vitt ute?!
Glad att jag inte bytt däck ännu, tror jag tar det nästa vecka istället.