Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Önskar man kunde önska sog en medryttar till shettisen i julklapp. Hon gillar ridningen.

De senaste antingen växte ur eller köpte sig egen häst i familjen. Men älskade min lilla gjorde de.
Ska lägga ut annons igen idag.
Om någon vet någon som letar så kan ni hojta till om ni vill veta mer exakt var på den norra sidan Mälaren vi finns.
Rätt stor shettis, pigg så hunnit få lite balans är bra.

Behöver inte länkar till facebookgrupper så jag har folk som spanar där (har inte facebook längre). Men visst om någon vet var jag bor och ser nån annons även där som låter perfekt tar jag gärna info om just den annonsen.
 
Hästarna utsläppta. Ska strax ta mig till Willys (de verkar öppna redan kl 8) och köpa ingredienser till salladen som jag har lovat att ta med mig till julfirandet. Och så ska jag göra brända mandlar. Kör väl dit vid ca 11:30 och räknar med att stanna till ca kl 15. Sedan måste den här Askungen pila iväg hem till hästar och hund.... :D

Och, ja, God Jul förresten :) !
 
Önskar man kunde önska sog en medryttar till shettisen i julklapp. Hon gillar ridningen.

De senaste antingen växte ur eller köpte sig egen häst i familjen. Men älskade min lilla gjorde de.
Ska lägga ut annons igen idag.
Om någon vet någon som letar så kan ni hojta till om ni vill veta mer exakt var på den norra sidan Mälaren vi finns.
Rätt stor shettis, pigg så hunnit få lite balans är bra.

Behöver inte länkar till facebookgrupper så jag har folk som spanar där (har inte facebook längre). Men visst om någon vet var jag bor och ser nån annons även där som låter perfekt tar jag gärna info om just den annonsen.
Synd att du bor för långt bort.
 
Njutit av julknäcke med laxröra till frukost, kört in ved och tänt brasa. Tagit hand om hönsen, som var extremt skeptiska till våra -11°. 😅
Sonen är piggare men vi blir såklart hemma ändå idag, vi ska inte riskera att smitta ner någon. Blir ett julfirande senare i veckan istället. 🙂

Julaftonen bjöd också på en vacker soluppgång. 😍
IMG_8205.jpeg
 
Njutit av julknäcke med laxröra till frukost, kört in ved och tänt brasa. Tagit hand om hönsen, som var extremt skeptiska till våra -11°. 😅
Sonen är piggare men vi blir såklart hemma ändå idag, vi ska inte riskera att smitta ner någon. Blir ett julfirande senare i veckan istället. 🙂

Julaftonen bjöd också på en vacker soluppgång. 😍
Visa bifogad fil 135155
Åh, så fint.
Jag kunde tyvärr inte gå ut och fota pga jobb utan fock nöja nig med att fånga ljuset som silade in över gårdsplanen. Men nu vet jag hur spektakulärt det var. 😍
 
Janssons i ugnen inför tripp ner till föräldrarna om ca 2 h.
Julen är ju känslomässigt tuff för dem numera, så ett minijulbord med Janssons, julskinka, köttbullar, sillsallad och ägghalvor plus en stunds sällskap av mig och den av mina knattar som bor nära blir bra :up:
 
Hästarna utsläppta. Ska strax ta mig till Willys (de verkar öppna redan kl 8) och köpa ingredienser till salladen som jag har lovat att ta med mig till julfirandet. Och så ska jag göra brända mandlar. Kör väl dit vid ca 11:30 och räknar med att stanna till ca kl 15. Sedan måste den här Askungen pila iväg hem till hästar och hund.... :D

Och, ja, God Jul förresten!
Vad för sallad? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
50 51 52
Svar
1 033
· Visningar
29 054
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 434
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp