Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte en endaste krona i vinst här...Det blev en himla massa "duttar" runt det enda numret jag saknade för att vinna bilen.
Störigt när det är en speciell ruta man hoppas på och så ropar de upp alla som ligger runt den.
Natti natti!
Synd att du bor för långt bort.Önskar man kunde önska sog en medryttar till shettisen i julklapp. Hon gillar ridningen.
De senaste antingen växte ur eller köpte sig egen häst i familjen. Men älskade min lilla gjorde de.
Ska lägga ut annons igen idag.
Om någon vet någon som letar så kan ni hojta till om ni vill veta mer exakt var på den norra sidan Mälaren vi finns.
Rätt stor shettis, pigg så hunnit få lite balans är bra.
Behöver inte länkar till facebookgrupper så jag har folk som spanar där (har inte facebook längre). Men visst om någon vet var jag bor och ser nån annons även där som låter perfekt tar jag gärna info om just den annonsen.
Åh, så fint.Njutit av julknäcke med laxröra till frukost, kört in ved och tänt brasa. Tagit hand om hönsen, som var extremt skeptiska till våra -11°.
Sonen är piggare men vi blir såklart hemma ändå idag, vi ska inte riskera att smitta ner någon. Blir ett julfirande senare i veckan istället.
Julaftonen bjöd också på en vacker soluppgång.
Visa bifogad fil 135155
Den tittade vi på också, så mysigt!Hittade ett jättegulligt program på svt1, jul med Astrid Lindgren. Klart inspirerat av Kalle Ankas jul, men med massa trevliga Astrid Lindgren-sagor. Väldigt mysigt och stämningsfullt
Vad för sallad?Hästarna utsläppta. Ska strax ta mig till Willys (de verkar öppna redan kl 8) och köpa ingredienser till salladen som jag har lovat att ta med mig till julfirandet. Och så ska jag göra brända mandlar. Kör väl dit vid ca 11:30 och räknar med att stanna till ca kl 15. Sedan måste den här Askungen pila iväg hem till hästar och hund....
Och, ja, God Jul förresten!