Du kanske blir av med några bokstäver?Jag hällde 0,5 lite saft över mitt tangentbord idag. Så det blir en liten paus från att göra långa diskussioner här på buke ett tag.
S är dock redan upptaget som förzvunnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske blir av med några bokstäver?Jag hällde 0,5 lite saft över mitt tangentbord idag. Så det blir en liten paus från att göra långa diskussioner här på buke ett tag.
Har för närvarande på mig två av tre. Plus underställ dåDe var inte så blöta som jag trodde
Så jag tror allihop kan följa med!
/frusen
(Och ska också till köldhålet hos mina föräldrar )
JA! Aldrig mer knäck utan knäcktratt !!Vi gjorde iordning julskinkan ikväll och naturligtvis är den provsmakad
Medans vi provsmakade skinkan så hade maken en kastrull med knäck på G, så jag har fått använda min nya knäcktratt - vilken suverän uppfinning
Jag med!Tackar! Drog hem storvinsten. En hel hundring.
Grattis! Hur ska vi fira våra nya rikedomar?Jag med!
Det är nog ingen större risk. Jag har ett rätt dyrt tangentbord där varje enskild knapp går att ta bort, städa, byta ut eller vad man nu vill göra. Sambon tror inte att det är någon fara. Men vi får se imorgon när jag testar.Du kanske blir av med några bokstäver?
S är dock redan upptaget som förzvunnet
Har blivit beroende av sagan om ringen-triologin. Varför? Har jag undrat länge… Tills nu. För mig är den bildigt och nära bokstavligt vad som händer i världen nu. Och vissa dialoger osv går rätt in i mig, mina funderingar och farhågor i världen, och på nåt sätt tror jag att vi är på väg dit. Rasande fart. Hur viktig den ”lilla enskilda” är i en värld av hat och mörker som breder ut sig. Att göra sin plikt. Att förstå att varje beslut du tar påverkar. Mod. Att inte alltid förstå men ändå sätta en fot framför den andra.
För ljuset.
Jag med!
Inte med mig i alla fall.... Jag vinner ingenting....Grattis! Hur ska vi fira våra nya rikedomar?
Attans! Jag var nära på flera, men än så länge har det inte hänt något mer... Vi har ju några chanser kvar!Inte med mig i alla fall.... Jag vinner ingenting....
I förra omgången blinkade det på 3 rader - jag fattades alltså bara ETT nummer på 3 rader !!
Ja, det känns som väldigt länge mellan 4an och 5an. Jag tror inte heller att jag kommer att se den sista dragningen!Attans! Jag var nära på flera, men än så länge har det inte hänt något mer... Vi har ju några chanser kvar!
Jag tror dock att jag ger upp efter 4ans bingo och kollar upp resten imorgon bitti. Ska vara i stallet vid 07.00, så jag behöver nog min "skönhetssömn".