Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Än så länge har jag inte vunnit något
 

Bifogade filer

  • received_708087804721275.jpeg
    received_708087804721275.jpeg
    133,2 KB · Visningar: 9
Har blivit beroende av sagan om ringen-triologin. Varför? Har jag undrat länge… Tills nu. För mig är den bildigt och nära bokstavligt vad som händer i världen nu. Och vissa dialoger osv går rätt in i mig, mina funderingar och farhågor i världen, och på nåt sätt tror jag att vi är på väg dit. Rasande fart. Hur viktig den ”lilla enskilda” är i en värld av hat och mörker som breder ut sig. Att göra sin plikt. Att förstå att varje beslut du tar påverkar. Mod. Att inte alltid förstå men ändå sätta en fot framför den andra.
För ljuset.
 
Du kanske blir av med några bokstäver?

S är dock redan upptaget som förzvunnet :D:D:D
Det är nog ingen större risk. Jag har ett rätt dyrt tangentbord där varje enskild knapp går att ta bort, städa, byta ut eller vad man nu vill göra. Sambon tror inte att det är någon fara. Men vi får se imorgon när jag testar.

Han är lite tangentbordsnörd och designar egna med jämna mellanrum. Så jag skulle nog inte behöva gå med trasigt längre tid än vad det tar honom att löda ihop ett nytt :D
 
Har blivit beroende av sagan om ringen-triologin. Varför? Har jag undrat länge… Tills nu. För mig är den bildigt och nära bokstavligt vad som händer i världen nu. Och vissa dialoger osv går rätt in i mig, mina funderingar och farhågor i världen, och på nåt sätt tror jag att vi är på väg dit. Rasande fart. Hur viktig den ”lilla enskilda” är i en värld av hat och mörker som breder ut sig. Att göra sin plikt. Att förstå att varje beslut du tar påverkar. Mod. Att inte alltid förstå men ändå sätta en fot framför den andra.
För ljuset.

Jag började se om filmerna redan innan det sedvanliga julfilmsklustret drog igång i år. Trilogin ligger mig alldeles extra nära också just nu, beroende på vissa händelser och personer som sysselsätter mina tankar snudd på dygnet runt för närvarande. Där jag så tydligt ser parallellerna i de riktigt stora dragen av mod, solidaritet och ondska/makt. En vandring genom Mordor i ett mindre format.
 
Inte med mig i alla fall.... Jag vinner ingenting.... :arghh::D
I förra omgången blinkade det på 3 rader - jag fattades alltså bara ETT nummer på 3 rader :nailbiting:!!
Attans! Jag var nära på flera, men än så länge har det inte hänt något mer... Vi har ju några chanser kvar!

Jag tror dock att jag ger upp efter 4ans bingo och kollar upp resten imorgon bitti. Ska vara i stallet vid 07.00, så jag behöver nog min "skönhetssömn". :sleep:
 
Attans! Jag var nära på flera, men än så länge har det inte hänt något mer... Vi har ju några chanser kvar!

Jag tror dock att jag ger upp efter 4ans bingo och kollar upp resten imorgon bitti. Ska vara i stallet vid 07.00, så jag behöver nog min "skönhetssömn". :sleep:
Ja, det känns som väldigt länge mellan 4an och 5an. Jag tror inte heller att jag kommer att se den sista dragningen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 649
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
50 51 52
Svar
1 039
· Visningar
29 412
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 436
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Parfym
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp