Och nu har Tate vaknat och ropar .... han later precis sa gnallig som barnen gjorde nar de var sma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fin tradition du har!Jobbar (hemifrÄn) och blev just överraskad av en granne lÀngre ned pÄ vÀgen med en liten filmjölkslimpa.
De ville förekomma mig dÄ jag senaste Ären lÀmnat ut julgodis nÀr jag rider förbi pÄ julafton.
SÄ nu blev jag lite extra ledsen att jag inte hunnit göra en sats julgodis som jag kunde ge till nÀrmaste grannarna.
Hinner ju inte julritten i tomtedrÀkt pÄ morgonen dÀr jag brukar stanna och hÀnga en liten pÄse vid deras uppfarter nÀrmaste kilometrarna (10 tal hus)
Men det hade ju gÄtt att ta en kortis pÄ lunchen eller pÄ kvÀllen efter 19 om man haft nÄt att lÀmna...
Man kan ju köra tomten blev försenad och lÀmna ut nÄgot pÄ annandagen om man orkar göra nÄt godis pÄ juldagen.
Eller sÄ Àr folk trötta pÄ julgodis vid det laget..
Wow sÄ vackert! och mysigt med korvgrillning.Varit i skogen och grillat korv med syster och hennes barn.
Visa bifogad fil 135094
Jo, vi bor perfekt för en sÄdan sak. Husen stÄr 1-3 st med lite lÀngre mellanrum. sÄ blir perfekt ridtur.Vilken fin tradition du har!
Klart du kan ta din ritt pÄ kvÀllen!
Vad har du hemma? Lite knÀck? Kola? Ischoklad?
Strax utanför Karlskoga.Wow sÄ vackert! och mysigt med korvgrillning.
Vart Àr detta?
Jobbar (hemifrÄn) och blev just överraskad av en granne lÀngre ned pÄ vÀgen med en liten filmjölkslimpa.
De ville förekomma mig dÄ jag senaste Ären lÀmnat ut julgodis nÀr jag rider förbi pÄ julafton.
SÄ nu blev jag lite extra ledsen att jag inte hunnit göra en sats julgodis som jag kunde ge till nÀrmaste grannarna.
Hinner ju inte julritten i tomtedrÀkt pÄ morgonen dÀr jag brukar stanna och hÀnga en liten pÄse vid deras uppfarter nÀrmaste kilometrarna (10 tal hus)
Men det hade ju gÄtt att ta en kortis pÄ lunchen eller pÄ kvÀllen efter 19 om man haft nÄt att lÀmna...
Man kan ju köra tomten blev försenad och lÀmna ut nÄgot pÄ annandagen om man orkar göra nÄt godis pÄ juldagen.
Eller sÄ Àr folk trötta pÄ julgodis vid det laget..
Du kan inte göra nÄgon nyÄrsgrej i Är istÀllet dÄ ?Jo, vi bor perfekt för en sÄdan sak. Husen stÄr 1-3 st med lite lÀngre mellanrum. sÄ blir perfekt ridtur.
Ingenting mer Àn mitt inköpta lösgodis hemma hÀr,eftersom vi inte firar hemma.
Maken Äker ivÀg en svÀng till sin familj men jag sitter fast vid datorn 9-19.
TÀnkte för typ en vecka sen att det fÄr vÀl inte bli nÄgot i Är och dÄ kÀndes det inte konstigt.
Men nu nÀr det nÀrmade sig och jag fixat julklappar kÀnns det lite trist.
Men med 5st 12h pass pÄ en vecka plus 3h utbildning sÄ fanns inte en chans att fixa denna veckan..
Roligast har jag haft de Är vi varit 2st med varsin hÀst, men numera Àr jag ensam i mitt stall. Men det Àr mysigt.
Jo, fast kÀnns roligare att klÀmsig till tomte ifall nÄgon rÄkar se mig. Har klÀckt en idÚ om att skriva tomten blev försenad dÄ renen tappade en sko pÄ vÀgen .Du kan inte göra nÄgon nyÄrsgrej i Är istÀllet dÄ ?