Jag med!
Tackar! Drog hem storvinsten. En hel hundring.
Jag vann en sverigelott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!
Tackar! Drog hem storvinsten. En hel hundring.
Jag ska göra av med dem pÄ Maya Delorez lagerutförsÀljnining i mellandagarnaGrattis! Hur ska vi fira vÄra nya rikedomar?
Jag missade att köpa grötris sÄ fÄr göra det idag, sÄ inte tomten blir ilsk pÄ mig.Under uppesittarkvÀllen kokade jag tomtegröt och Äkte och kvÀllsfodrade hÀstarna . Nu avslutas uppesittarkvÀllen i vanlig ordning med O helga natt .
Jag har alltid haft anpassade hörapparater (dvs fÄtt dem frÄn sjukvÄrden) sÄ jag kan inte tÀnka mig hur stark skillnaden Àr Men de ska alltid kÀnnas rÀtt naturliga i öronen sÄ att man glömmer bort dem för det mestaMina revben Àr strax fÀrdiga och en bit av skinkan ocksÄ in i ugnen nu. En liten bit av den ska fÄ samma glaze som revbenen, men vÀntar pÄ att fatet ska bli ledigt innan den tar plats i ugnen. Ville inte ha hela skinkan sÄ utan den mesta Àr dÄ traditionell sÄ att sÀga.
Köttbullssmeten Àr i kylen och vÀntar pÄ sin tid dÀr ocksÄ. Macka Àr intagen. Trots att dagen har varit Àgnad Ät mat har det blivit knÀppt med matintaget helt. MÀrkligt hur det kan bli nÀr man ju stÄr vid spisen och pysslar ÀndÄ, som om hjÀrnan glömmer bort att Àta pÄ nÄgot vis bara för att den kÀnner matdoft.
Fortfarande imponerad av mina hörapparater. Det kÀnns naturligt att ha dem i öronen, vilken skillnad alltsÄ! Vilken julklapp till mig det hÀr Àr! Saligt glad, tror inte folk kan förstÄ det kanske.
Och jag som har haft hörapparater sedan 2009! TÀnk om jag kunnat fÄ rÀtt hjÀlp frÄn början. BÀttre sent Àn aldrig dock! Jag ska bara komma ihÄg att ladda dem varje dag, och att ta ur dem ur öronen nÀr jag sover och duschar
@Asko Àr det sÄdana hÀr smarta saker du ocksÄ har?
SÄ jÀkla gölliga, enda rasen jag kan tÀnka mig att haAlltsÄ det gÄr inte att lÄta bli att gulla med dom! SÄ jÀkla gölligaaaa
Visa bifogad fil 135123