Vad gör vi? Del CLXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klippt håret. Det blir hyfsat men för lång lugg så jag redan nu sätter upp det med en hårnål - och apropå det, var är alla min hårnålar?!? Jag har minst 30st och nu är alla förutom en borta.
 
Screenshot_2023-12-11-17-24-19-055_com.facebook.katana.jpg

Oh peppertree o peppertree
 
Har varit helt mos sen... tidig eftermiddag. Vill nog inte kolla tillbaka på hur förvirrade saker jag skrivit online varit haha

Väntat på ett recept på apotek som jag tänkte hämta ut så tog ingen tupplur men inget beslut kunde nog varit sämre:D Fryst dryck, tappar bort bukefliken (DATOR), undrar hur länge saker stått framme etc. Inte verkar något recept dyka upp idag:laugh:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
29 786
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 439
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp