Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud nooo, jag personligen känner att nässprayer bara skjuter upp snuvan och så känner man sig tusen gånger värre under en längre period
Du menar alltså rejäl kortison i nässprayen? Receptfritt?Upplever jag med av de "vanliga". Vid enkel förkylning undviker jag helt, vid rejäl kortison så är saken snart ur världen
Du menar alltså rejäl kortison i nässprayen? Receptfritt?
Det skjuter inte bara upp snuvan?
Du och jag och våra magarJag trodde att mina magproblem var ett minne blott. Tyvärr inte! Legat och jämrat mig (ej skrikit pga så ringer ungdomliga grannen 112 ) hela natten och nu känner jag mig mer eller mindre överkörd av en lastbil.
Du och jag och våra magar
Grattis, grattis!Tack så mycket!
Står att den ska användas vid allergisk snuvaNasonex, receptfritt. Vet inte hur mycket kortison det är i den men typ enda som hjälper mig och sambon när vi är brutalt snoriga vid rejäl förkylning
Står att den ska användas vid allergisk snuva
Ja jag är redigt less på det här. Jag vet att det var rätt att ta ut tumören, men ibland önskar jag att den aldrig upptäckts!Alltså jag föredrar att ha problem med VAD SOM HELST utom kistan. Hade t.o.m. svårt nu att räta ut mig nog mkt för att utföra lungröntgen. Dessutom svårt att andras in. De fick göra om flera ggr (de var dock mkt trevliga och stressade inte på).
De sa på tv att de antagligen kommer släppa fler när de vet hur alla kameror et ska placeras. Alltså när de vet hur många fler personer som ryms.Nähä, inga biljetter till ESC. Åtminstone stod det att det inte gick att hitta två biljetter till någon av de fem föreställningar vi kan gå på. Jäkligt surt.
Både jag och dottern gillar ESC så det hade varit kanonroligt.