Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen snö här, tack och lov.

Jobbar hemifrån på förmiddagen, sen är det ultraljud i eftermiddag.
Ikväll blir det 40årsfika för maken med mina föräldrar. Samtidigt är jag standby för en avloppsträff i kommunen. Tre nästan helt oerfarna kollegor ska ta hand om den. Jag sa att de kan ringa om det krisar men tror inte det kommer ringa faktiskt.
 
Påväg till jobbet. En avgång inställd men vi hoppas det blir bättre på eftermiddagen.

Känner mig lite krasslig igen men inget att gå och lägga sig i sängen för. Nä, nu ska jag dricka kaffe och tänka ut vad jag ska göra med pållen ikväll 🙏
 
Vilar lite på hotellet efter frukosten och innan vi ger oss iväg för dagens övningar. Fattar inte att det är så fruktansvärt varmt på rummet! Elementet är kallt och rumstermostaten dragen i botten. Tack och lov finns det en stor golvfläkt men den har levt om hela natten. Jag ska fråga om jag kan få byta och få ett rum mot gatan istället, där kan man tydligen öppna fönstret iaf. 🥵
 
Vilar lite på hotellet efter frukosten och innan vi ger oss iväg för dagens övningar. Fattar inte att det är så fruktansvärt varmt på rummet! Elementet är kallt och rumstermostaten dragen i botten. Tack och lov finns det en stor golvfläkt men den har levt om hela natten. Jag ska fråga om jag kan få byta och få ett rum mot gatan istället, där kan man tydligen öppna fönstret iaf. 🥵
Mitt hotell i Karlstad hade perfekt värme o rummen. Jag sov så gott! Tyvärr var frukosten sådär men det var ok iallafall.
 
Roat mig på stallet med en häst som var på tårna idag, visade sig från sin explosiva sida. Men det var roligt och han skötte sig under omständigheterna bra. 😊

Stallet gick iaf helt okej. Dotterns ponny var väldigt på tårna men inte så konstigt. Dels vädret, dels delade vi ridhuset med en, synnerligen explosiv, häst som blev longerad.

Visa bifogad fil 132952
Man skulle kunna tro att ni befann er i samma ridhus samtidigt 😁
 
Tror att jag äntligen fått sålt mitt gamla hus :banana:

Idag försöker jag bara återhämta mig från gårdagens maraton. lite över 6 000 steg fick jag ihop på sjukhuset med att springa fram och tillbaks.

Ska dit imorgon igen och på fredag men nu är jga på jobbet och försöker andas ut och göra "normala" saker. Köpt rediga krämbullar med saffran i för oss här på jobbet för att "fira" viss risk finns att jag postar ett nlägg sen i fikabesvikelser :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 090
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 904
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Husköpstråden del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp