Jag och hästen tog oss en snögalopp i mörkret igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och hästen tog oss en snögalopp i mörkret igår
Halkat fram till centralen i snön och är nu på tåget mot jobbet. Fick panikköpa nässpray för den här förkylningen vägrar let go
Påväg till jobbet. En avgång inställd men vi hoppas det blir bättre på eftermiddagen.
Känner mig lite krasslig igen men inget att gå och lägga sig i sängen för. Nä, nu ska jag dricka kaffe och tänka ut vad jag ska göra med pållen ikväll
Vad använder du för nässpray? Jag kan inte använda den där vanliga svaga för då fortsätter det bara, kör med en med lite kortison vid förkylning, funkar super
Skulle iväg till KKV idag, men känner inte för att bege mig ut i snövädret. Så stannar hemma tills jag ska till läkaren i eftermiddag.
Jag ska gå igenom se prover jag tagit och lite sånt, hade velat skjuta upp det dock..Jag ska promenera iväg till Karolinska och ta prover och röntga. Iofs sol idag, men lite otaggad. Kanske skjuter på det
I em ska jag och "min" ungdomsgrupp på Fotografiska. Riktigt taggad på det så kanske bättre att vila upp sig innan det.
Slamtömningslastbilen backade precis på vårt hus, knakade till betänkligt men bara lite avskavd färg på panelbrädan
KKV?Skulle iväg till KKV idag, men känner inte för att bege mig ut i snövädret. Så stannar hemma tills jag ska till läkaren i eftermiddag.
Konstnärernas kollektivverkstad.
Let it goooooo..!Halkat fram till centralen i snön och är nu på tåget mot jobbet. Fick panikköpa nässpray för den här förkylningen vägrar let go
HUR skulle jag begripa det???Konstnärernas kollektivverkstad.
Kör vanliga Nezeril, hade Rhinocort förr pga hade konstant nästäppa men det har tack och lov gett med sig. Berodde på x antal år som seriös nässpraymissbrukare
Herregud nooo, jag personligen känner att nässprayer bara skjuter upp snuvan och så känner man sig tusen gånger värre under en längre periodVad använder du för nässpray? Jag kan inte använda den där vanliga svaga för då fortsätter det bara, kör med en med lite kortison vid förkylning, funkar super
Haha sambon får 38 kr efter skatt i arv efter svärmor.Hurra!
AMF meddelar att de snart kommer börja betala ut till mig.
50 kr i månaden före skatt. Livet ut.