Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min kallade mig juzt rövhatt, hon har ingen allzÅh, wow. Ska nog inte visa detta för min hund. Han har nämligen bara EN kalender....
Inte våra kissar heller. De kan få Kattgodis som jag vet att de äter varje dag .Min kallade mig juzt rövhatt, hon har ingen allz
Zamma här ,hon/dom har ett helt zkåp fullt med godzaker o ben.Inte våra kissar heller. De kan få Kattgodis som jag vet att de äter varje dag .
*kräsna katter *
Haha ja de har massor med godis men måste rensa lite vad de äter och inte igen.Zamma här ,hon/dom har ett helt zkåp fullt med godzaker o ben.
Det enda min pinnetik selekterar bort är råa rabarber, allt annat går nerHaha ja de har massor med godis men måste rensa lite vad de äter och inte igen.
Jag vill också jobba då!Du kanske behöver en assistent den dagen? Som kan äta juleskum…eller jag menar fylla på juleskum till dig?Skönt att ha avverkat årets näst sista helgjourpass idag! Nu återstår bara julaftons dag kl 08-16. Som brukar vara en riktig högvinst när man ändå måste ha de där eländiga jourerna, extra bra betalt, det finns absolut ingen annan på jobbet och telefonsamtalen är oftast få. Så man kan käka juleskum och pepparkakor tämligen ostörd.
Du och alla andra teens...Jag behöver ett par "privata" vinterskor men tycker alla är så rejäla och klumpiga, så det känns inte alls bra. Hade alltså sneakers hela förra vintern. I Norrbotten med en meter snö och -25 grader kämpar hittills på i år också
Är jag tolv år gammal eller vad? Det fortsätter vara väldigt besvärligt att framstå neutral när vi hörs varje dag. Är en potentiell vänskap jag inte vill riskera, så behöver lära mig sätt att släppa önsketänkandet om det här ska funka!Har en ordentlig crush på en i min studiegrupp (och haft ett tag). Känner inte hen så väl utöver att vi haft uppdrag ihop och käkat lunch tillsammans ibland etc. Nu vill hen träffas för att plugga så nu har jag lite panik Hur ska mitt stackars hjärta klara detta Behöver dock hjälp, så det är väl bara att fortsätta spela cool
Oh, undrar om det syns något här?