Vad gör vi? Del CLXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt att ha avverkat årets näst sista helgjourpass idag! Nu återstår bara julaftons dag kl 08-16. Som brukar vara en riktig högvinst när man ändå måste ha de där eländiga jourerna, extra bra betalt, det finns absolut ingen annan på jobbet och telefonsamtalen är oftast få. Så man kan käka juleskum och pepparkakor tämligen ostörd.
 
Skönt att ha avverkat årets näst sista helgjourpass idag! Nu återstår bara julaftons dag kl 08-16. Som brukar vara en riktig högvinst när man ändå måste ha de där eländiga jourerna, extra bra betalt, det finns absolut ingen annan på jobbet och telefonsamtalen är oftast få. Så man kan käka juleskum och pepparkakor tämligen ostörd.
Jag vill också jobba då!Du kanske behöver en assistent den dagen? Som kan äta juleskum…eller jag menar fylla på juleskum till dig?
 
Har en ordentlig crush på en i min studiegrupp (och haft ett tag). Känner inte hen så väl utöver att vi haft uppdrag ihop och käkat lunch tillsammans ibland etc. Nu vill hen träffas för att plugga så nu har jag lite panik :nailbiting: Hur ska mitt stackars hjärta klara detta :rofl: Behöver dock hjälp, så det är väl bara att fortsätta spela cool :cool:
Är jag tolv år gammal eller vad? :laugh: Det fortsätter vara väldigt besvärligt att framstå neutral när vi hörs varje dag. Är en potentiell vänskap jag inte vill riskera, så behöver lära mig sätt att släppa önsketänkandet om det här ska funka!
 
Tittar på norrzkenet zom vräker ner över Töreboda

405770131_10161268386123216_6716686348808599446_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 703
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 887
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp