athena_arabians
Trådstartare
Mattes gosefluff är glad att matte är hemma igen. Grannen är inte samma sak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får hemskt gärna fortsätta starta dom!Och ja, jag lovar jag ska sluta starta de här trådarna Men kisse var så söt på den där bilden att jag kunde inte låta bli
Du måste starta trådarna det är tradition och ska så vara!Och ja, jag lovar jag ska sluta starta de här trådarna Men kisse var så söt på den där bilden att jag kunde inte låta bli
Du får hemskt gärna fortsätta starta dom!
Så bra att just ni fick varandra!!Jag är lite fånig men det finns så mycket kärlek i den där lilla katten. Det är verkligen min sidekick
Så bra att just ni fick varandra!!
Vad fint hon rider!Första fredagskvällen för terminen på ridskolan klar. Och första dressyrträningen med Abbe. Det ser redan väldigt bra ut
https://www.instagram.com/reel/CwGVxyZMh70/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vart då?!Visa bifogad fil 126089
Jag tillbringade lite tid i himlen idag... jugend FTW
Kan du försöka meditera lite? Tänka på din andning och sånt.Kan inte somna!! Lyssnar jag på ljudbok blir det tilt i hjärnan för den börjar tänka på annat och kan inte lyssna och tänka samtidigt. Stänger jag av boken drar hjärnan igång och analyserar dagen (som bjöd på alldeles för mycket känslor). Jag vill bara sova nu
Kan försöka!Kan du försöka meditera lite? Tänka på din andning och sånt.
Jaha!! Och vad är det för under byxor då?Är jätteglad, för jag verkar ha hittat de perfekta byxorna
Som jag letat. Och letat. Och letat ännu mer. Och så beställde jag på nätet, för det var svårt att hitta rätt i butik. Idag kom mitt paket. Byxorna är hur bra som helst!
Först tänkte jag vänta med att prova till imorgon. Trött och lite grinig och inte i form för att känna mig misslyckad som inte passar i några byxor alls. Men nyfikenheten tog överhanden och jag provade dem ändå.
De är perfekt längd. Extremt stretchiga precis överallt så att de sitter hur bekvämt som helst. Precis så höga i midjan som jag vill ha dem och trots då att de är lite som tights så sitter de inte supertight längst ner mot foten, utan såpass löst att de ser ut mer som "riktiga" byxor. Jag kan helt enkelt inte hitta ett enda fel! Det har nog inte hänt förut. Vilken grej!