Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack! 🌻
Min läkare tog upp det sist vi pratade, men jag är lite dålig på att ta tag i saker. Men tanken är att jag ska ansöka om det.

Björn fick plats på pensionatet, så jag far upp på onsdag. 🙂
Din chef kanske kan hjälpa dig att fylla i? När jag ansökte så skulle man fylla i vilka dagar man varit sjuk och varför; det kanske din chef kan hjälpa dig med? Sedan ska din läkare intyga dina besvär och skriva under.
 
Jag har nåt så urholkat tråkigt att jag knappt vet var jag ska ta vägen.. Tagit hand om gamla ärenden i den mån jag kan utan att diskutera med någon annan. En del fattar jag inte varför kollegan inte bara gjort, de var så enkla att det nästan var pinsamt.
 
Sitter och funderar på att klippa håret på mig själv. Oklart om jag vågar nu när det är kort, men det börjar bli för långt och det känns som ett större projekt att få till tid hos frisör och ta sig dit osv än att klippa något själv i badrummet... Men ja. Det kanske är jättesvårt nu när det är kort. Jag vet inte :p
 
Allting är grått och tråkigt idag. Min olivolja är borta, hur den nu kunde försvinna på vägen hem och jag är säker på att jag la den i väskan när jag stack och fick sedan skjuts hela vägen hem. Men den är likt förbålt borta! Jag bor inte direkt i ett slott! :banghead:

Just nu är allt bara tråkigt grått och jag vill gå hem, gosa katt, ligga i soffan och läsa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp