Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge det är svart kaffe eller te utan socker eller mjölk/grädde i så behöver det inte vara någon katastrof om man spiller, samma som med vatten. Vänd upp och ner så vätskan rinner ut och låt den torka så kan den vakna till liv igen något dygn senare.Datorn fungerar ännu, efter att tidigare idag ha skrämt slag på mig... Den hade gått ner i något slags starta-om-läge (svart skärm) och sedan funkade inte ljudet när den väl kom igång. Den hittade inga "ljudenheter", eller vad den kallade problemet. Jag var HELT säker på att det var kaffets fel!! MEN ljudet kom faktiskt igång igen efter lite trixande och omstart. Eller så berodde det på att jag hade hunnit mejla försäkringsbolaget med en undran om det fanns någon typ av drulleförsäkring i min hemförsäkring som jag kunde få ersättning ifrån... Jag SKRÄMDE igång datorn igen...
Ja, det verkar hittills som om den har klarat sig ! Tur att jag inte har mjölk och/eller socker i mitt kaffe då....Så länge det är svart kaffe eller te utan socker eller mjölk/grädde i så behöver det inte vara någon katastrof om man spiller, samma som med vatten. Vänd upp och ner så vätskan rinner ut och låt den torka så kan den vakna till liv igen något dygn senare.
Ösregn och Åskar är på besök med BlixtenFått ett glas rött å satt mig i soffhörnet med en bok! Regnet öser ner utanför
Dom var här tidigare idag med. Var här en kort stund bara. Men igår vägrade dom att gå hem...Ösregn och Åskar är på besök med Blixten
Ja, du kan logga in med ditt BankID! Det går att lösa in poängen på andra ställen också, typ filmstaden och SJ bland annat
Tack för tipsen, alltid bra att bli upplystDär får man lösa in poängen själv men det poppar upp aktuellt poängsaldo när man drar kortet i kassan.
Diskmaskinen drog jordfelsbrytaren igår och med omvänd polaritet gick programmet igenom men signalerar felkod. Och nyss startade inte bilhelvetet, dragit ur batteriet och hade inte ens kraft att släppa låset så jag fick klättra ut. Förhoppningsvis bara automatiska bakluckan som är trasig igen. Kostar bara sådär 12.000 att reparera - får nog bli gamla hederliga gasfjädrar för hundralappar istället. Startkablar och snart på väg mot verkstad!
Bye bye sparade pengar.