Fy vad hemsktEn kollega dog i helgen.. helt oväntat. Vi fikade ihop i fredags och nu är han borta.. Fruktansvärt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad hemsktEn kollega dog i helgen.. helt oväntat. Vi fikade ihop i fredags och nu är han borta.. Fruktansvärt
Grattis på årsdagen!Tänker unna mig en sushi och pommac idag eftersom jag fyller år. Har redan ätit prinsesstårta i helgen så det blir citronsorbet till efterrätt.
Tänker unna mig en sushi och pommac idag eftersom jag fyller år. Har redan ätit prinsesstårta i helgen så det blir citronsorbet till efterrätt.
Våra säftaholmare (ja vi måste ju ha det det hör till wingfield) är små med. Typ alla äpplen och päron är små.Bara slöar idag, inte ett dugg flitig och försöker att inte låtsas om det dåliga samvetet. Smet ut mellan åskskurarna och var bort till hästarna samt har gett hönsen mat och vatten. Provsmakat Säfstaholmen och den börjar mogna men ack vad små alla äpplen blir i år pga den tidigare torkan, jag som hoppats att de skulle växa på sig av regnet som kommit nu.
GrattisTänker unna mig en sushi och pommac idag eftersom jag fyller år. Har redan ätit prinsesstårta i helgen så det blir citronsorbet till efterrätt.
Det låter gott! Grattis på din dag!Tänker unna mig en sushi och pommac idag eftersom jag fyller år. Har redan ätit prinsesstårta i helgen så det blir citronsorbet till efterrätt.
Grattis på dagen!Tänker unna mig en sushi och pommac idag eftersom jag fyller år. Har redan ätit prinsesstårta i helgen så det blir citronsorbet till efterrätt.
Cool fångad bild! Hoppas att det inte fanns nåt i det gulskimrande området....Det regnar igen
Har köpt godis, resten av dagen blir läsa och sen laga carbonara ikväll. Guanciale OCH bacon.. och pecorino, och grädde är planen. Äggulor galore. En härva av carbonara-ish
Fångade detta på video tidigare
Visa bifogad fil 124780
Det ska bara vara blöta träd, liten obebyggd ö och ingen som verkar ha varit på utflykt dit idag. Förhoppningsvis inga fåglar just där heller!Cool fångad bild! Hoppas att det inte fanns nåt i det gulskimrande området....
Stort Grattis!Tänker unna mig en sushi och pommac idag eftersom jag fyller år. Har redan ätit prinsesstårta i helgen så det blir citronsorbet till efterrätt.