Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_5665.jpeg

Upptäckte, som jag gör typ vart 5e år att jag har en massa poäng på Coop. Drar mitt kort dag ut och dag in där utan att tänka på det förrän det blir skralt i kassan (denna gång pga veterinärräkningar 😛) och konstaterade glatt när jag kollade mitt konto att jag har nästan 4000kr ihopsparat! Då blir det kantareller till lunch 😁
 
Senast ändrad:
Visa bifogad fil 124788
Upptäckte, som jag gör typ vart 5e år att jag har en massa poäng på Coop. Drar mitt kort dag ut och dag in där utan att tänka på det förrän det blir skralt i kassan (denna gång pga veterinärrräkningar 😛) och konstaterade glatt när jag kollade mitt konto att jag har nästan 4000kr ihopsparat! Då blir det kantareller till lunch 😁
Ah, är det enda sättet att se att man har ihopsparade poäng? Jag handlar så sällan på Coop, men tänkte det skulle vara lite som med Ica att man fick ett meddelande om när rabattkupongen finns, och att de också säger till i kassan 😅 Kanske får se om jag kan logga in någon stans på Coop då 😁
 
Ah, är det enda sättet att se att man har ihopsparade poäng? Jag handlar så sällan på Coop, men tänkte det skulle vara lite som med Ica att man fick ett meddelande om när rabattkupongen finns, och att de också säger till i kassan 😅 Kanske får se om jag kan logga in någon stans på Coop då 😁
Ja, du kan logga in med ditt BankID! Det går att lösa in poängen på andra ställen också, typ filmstaden och SJ bland annat 😀
 
Ah, är det enda sättet att se att man har ihopsparade poäng? Jag handlar så sällan på Coop, men tänkte det skulle vara lite som med Ica att man fick ett meddelande om när rabattkupongen finns, och att de också säger till i kassan 😅 Kanske får se om jag kan logga in någon stans på Coop då 😁
Där får man lösa in poängen själv men det poppar upp aktuellt poängsaldo när man drar kortet i kassan.
 
Pratat med min läkare och blivit sjukskriven veckan ut, var hemma ett par dagar förra veckan också så behövde sjukintyg. Sedan har jag semester två veckor, så om jag hittar plats för hamstern på pensionat tidigare än planerat åker jag norrut till föräldrarna på onsdag. Annars får jag vänta tills på lördag med att åka upp.

Hur som helst, tacksam över en förstående och bra läkare.
 
Pratat med min läkare och blivit sjukskriven veckan ut, var hemma ett par dagar förra veckan också så behövde sjukintyg. Sedan har jag semester två veckor, så om jag hittar plats för hamstern på pensionat tidigare än planerat åker jag norrut till föräldrarna på onsdag. Annars får jag vänta tills på lördag med att åka upp.

Hur som helst, tacksam över en förstående och bra läkare.
Kan du inte ta med dig Björn när du åker? :)
 
Nä, minns när hamstern jag hade innan åkte så långt med bil, han mådde kasst av det tyvärr. Så bättre att Björn bor på pensionat och att jag tar tåget. 🙂
Ok, jag tänkte annars att en tågresa hade fungerat men jag förstår att du inte vill utsätta honom för det. Finns det pensionat för hamstrar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 945
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Hur stor på d-ponny?
  • Sele

Omröstningar

Tillbaka
Upp