Grattis!Tänker unna mig en sushi och pommac idag eftersom jag fyller år. Har redan ätit prinsesstårta i helgen så det blir citronsorbet till efterrätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Tänker unna mig en sushi och pommac idag eftersom jag fyller år. Har redan ätit prinsesstårta i helgen så det blir citronsorbet till efterrätt.
Hipp hipp!Tänker unna mig en sushi och pommac idag eftersom jag fyller år. Har redan ätit prinsesstårta i helgen så det blir citronsorbet till efterrätt.
Hey, där är du ju! Jag har saknat digStort Grattis!
Tänkte faktiskt tanken att det kunde vara skälet, men var inte säker på om du bytt namn officiellt på jobbet änMysterium med den nya datorn löst. Bytte namn på jobbet och datorn och hr tänkte nyanställd så där av en ny dator
Ah, är det enda sättet att se att man har ihopsparade poäng? Jag handlar så sällan på Coop, men tänkte det skulle vara lite som med Ica att man fick ett meddelande om när rabattkupongen finns, och att de också säger till i kassan Kanske får se om jag kan logga in någon stans på Coop dåVisa bifogad fil 124788
Upptäckte, som jag gör typ vart 5e år att jag har en massa poäng på Coop. Drar mitt kort dag ut och dag in där utan att tänka på det förrän det blir skralt i kassan (denna gång pga veterinärrräkningar ) och konstaterade glatt när jag kollade mitt konto att jag har nästan 4000kr ihopsparat! Då blir det kantareller till lunch
Ja, du kan logga in med ditt BankID! Det går att lösa in poängen på andra ställen också, typ filmstaden och SJ bland annatAh, är det enda sättet att se att man har ihopsparade poäng? Jag handlar så sällan på Coop, men tänkte det skulle vara lite som med Ica att man fick ett meddelande om när rabattkupongen finns, och att de också säger till i kassan Kanske får se om jag kan logga in någon stans på Coop då
Nästan alla mina biobiljetter sedan ett par år är betalda genom inköp på Coop. Och då går jag ändå på bio då och då och handlar nog bara runt 30% på Coop.Ja, du kan logga in med ditt BankID! Det går att lösa in poängen på andra ställen också, typ filmstaden och SJ bland annat
Där får man lösa in poängen själv men det poppar upp aktuellt poängsaldo när man drar kortet i kassan.Ah, är det enda sättet att se att man har ihopsparade poäng? Jag handlar så sällan på Coop, men tänkte det skulle vara lite som med Ica att man fick ett meddelande om när rabattkupongen finns, och att de också säger till i kassan Kanske får se om jag kan logga in någon stans på Coop då
Kan du inte ta med dig Björn när du åker?Pratat med min läkare och blivit sjukskriven veckan ut, var hemma ett par dagar förra veckan också så behövde sjukintyg. Sedan har jag semester två veckor, så om jag hittar plats för hamstern på pensionat tidigare än planerat åker jag norrut till föräldrarna på onsdag. Annars får jag vänta tills på lördag med att åka upp.
Hur som helst, tacksam över en förstående och bra läkare.
Nä, minns när hamstern jag hade innan åkte så långt med bil, han mådde kasst av det tyvärr. Så bättre att Björn bor på pensionat och att jag tar tåget.Kan du inte ta med dig Björn när du åker?
Ok, jag tänkte annars att en tågresa hade fungerat men jag förstår att du inte vill utsätta honom för det. Finns det pensionat för hamstrar?Nä, minns när hamstern jag hade innan åkte så långt med bil, han mådde kasst av det tyvärr. Så bättre att Björn bor på pensionat och att jag tar tåget.
Japp, finns smådjurspensionat.Ok, jag tänkte annars att en tågresa hade fungerat men jag förstår att du inte vill utsätta honom för det. Finns det pensionat för hamstrar?