Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud vad det regnar! Riktigt mörkt inomhus nu också för att det är så mörka moln överallt. Åskan dundrar på och allt är lugnt. Inga barn som leker och skriker på innergården så att det ekar mellan husen och balkongdörren kan stå öppen eftersom ingen är ute och röker heller. Otroligt avkopplande. Om en timme borde jag börja fundera på lunch.
 
Efter att ä n t l I g e n fått igång (dvs kringått ett relä och tvingat igång) klipparen, så är hela gräsdjungeln klippt. Varav hälften i ösregn 🌧

Nytt relä måste dit och jag blev blöt in på bara skinnet, men såååå skönt att ha gräsmattan klippt 🥳

Nu ombytt, torr och varm + tekopp på G :up:
 
Står och väntar vid fritt fall. Dagens viktigaste är avklarat det var höghöjdsbanan. Dottern och sambon började den igår men han hann klättra upp och gå till nästa avsats hon upp så fick de gå ner pga åska. Nästa sak är zipline...

Jag? Ja alltså allt som är högre än tröskeln är för högt.
 
1000012387.jpg


Grannen ska tydligen bygga om och det säger så mycket om brittiska hus att denna mannen står på en stege oxh enkelt slår ner en yttervägg med bara en hammare
 
En kollega dog i helgen.. helt oväntat. Vi fikade ihop i fredags och nu är han borta.. Fruktansvärt :(
Åh fy, beklagar! Vi förlorade också en kollega mycket hastigt och oväntat för två år sen, så tragiskt 😢 Hoppas ni kan stötta varandra genom det svåra 🌸
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
972
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 945
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skaffa barn eller inte
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp