Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var sååå skönt och välbehövligt med lång sovmorgon! 😊. Vaknade vid 7 och somnade om till närmare 11 😄. Slog på nyhetsmorgon i efterhand; AI testas att tolka röntgenbilder vid ev bröstcancer där AI flaggat (var cancer) där inte läkarna sett, rätt intressant!
Jösses så öm och mör jag är i kroppen av leveransen igår och så fallet i helgen. Men skönt att hålla igång kroppen igen och känna hur jag får igång hungern och inte bara sitta i soffan och växa som jag gjort de senaste 2 åren! Trivs inte alls med att vara så här tung och otymplig som jag blivit! Bristande rörelse har verkligen varit en stor bov!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp