Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var sååå skönt och välbehövligt med lång sovmorgon! 😊. Vaknade vid 7 och somnade om till närmare 11 😄. Slog på nyhetsmorgon i efterhand; AI testas att tolka röntgenbilder vid ev bröstcancer där AI flaggat (var cancer) där inte läkarna sett, rätt intressant!
Jösses så öm och mör jag är i kroppen av leveransen igår och så fallet i helgen. Men skönt att hålla igång kroppen igen och känna hur jag får igång hungern och inte bara sitta i soffan och växa som jag gjort de senaste 2 åren! Trivs inte alls med att vara så här tung och otymplig som jag blivit! Bristande rörelse har verkligen varit en stor bov!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
92 93 94
Svar
1 866
· Visningar
54 825
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter...
2
Svar
24
· Visningar
944
Senast: MML
·
Småbarn Vad ska era barn få för kalendrar i år? Jag vägrar Nissedörr som kräver engagemang. Men vill ha lite extra december mys. 3,5åring som...
Svar
16
· Visningar
829
Senast: bumpo
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 233
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Svensk politik nr 3
  • Vinterföräldrar 24/25