Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var sååå skönt och välbehövligt med lång sovmorgon! 😊. Vaknade vid 7 och somnade om till närmare 11 😄. Slog på nyhetsmorgon i efterhand; AI testas att tolka röntgenbilder vid ev bröstcancer där AI flaggat (var cancer) där inte läkarna sett, rätt intressant!
Jösses så öm och mör jag är i kroppen av leveransen igår och så fallet i helgen. Men skönt att hålla igång kroppen igen och känna hur jag får igång hungern och inte bara sitta i soffan och växa som jag gjort de senaste 2 åren! Trivs inte alls med att vara så här tung och otymplig som jag blivit! Bristande rörelse har verkligen varit en stor bov!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vad ska era barn få för kalendrar i år? Jag vägrar Nissedörr som kräver engagemang. Men vill ha lite extra december mys. 3,5åring som...
Svar
16
· Visningar
772
Senast: bumpo
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog...
2
Svar
26
· Visningar
1 955
Senast: warg
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 196
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar