Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var sååå skönt och välbehövligt med lång sovmorgon! 😊. Vaknade vid 7 och somnade om till närmare 11 😄. Slog på nyhetsmorgon i efterhand; AI testas att tolka röntgenbilder vid ev bröstcancer där AI flaggat (var cancer) där inte läkarna sett, rätt intressant!
Jösses så öm och mör jag är i kroppen av leveransen igår och så fallet i helgen. Men skönt att hålla igång kroppen igen och känna hur jag får igång hungern och inte bara sitta i soffan och växa som jag gjort de senaste 2 åren! Trivs inte alls med att vara så här tung och otymplig som jag blivit! Bristande rörelse har verkligen varit en stor bov!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 861
Senast: tanten
·
R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 193
Senast: Raderad medlem 147980
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2
Svar
34
· Visningar
1 090
Senast: _Elly_
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
939
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka