Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev sådär jobbigt yr igen och fick gå hem. Däckade på soffan, jag skulle gått till sjukgymnast men kände att det inte var läge när jag knappt kunde kravla mig till toa så ringde återbud. Förhoppningsvis kommer de inte att kräva mig på straffavgift.

Känner mig lite bättre nu och grubblar på middag. Jag har massor hemma men känner inte för någonting. Är fortfarande otroligt ledsen över min olivolja och att folk snor saker. Även om det är helt mitt eget fel.

Blev sådär jobbigt yr igen och fick gå hem. Däckade på soffan, jag skulle gått till sjukgymnast men kände att det inte var läge när jag knappt kunde kravla mig till toa så ringde återbud. Förhoppningsvis kommer de inte att kräva mig på straffavgift.

Känner mig lite bättre nu och grubblar på middag. Jag har massor hemma men känner inte för någonting. Är fortfarande otroligt ledsen över min olivolja och att folk snor saker. Även om det är helt mitt eget fel.
Sätt upp en lapp i trapphuset? Det kan ju varit nån som trott att det var lämnat och inte kvarglömt.

Visa bifogad fil 124788
Upptäckte, som jag gör typ vart 5e år att jag har en massa poäng på Coop. Drar mitt kort dag ut och dag in där utan att tänka på det förrän det blir skralt i kassan (denna gång pga veterinärräkningar 😛) och konstaterade glatt när jag kollade mitt konto att jag har nästan 4000kr ihopsparat! Då blir det kantareller till lunch 😁
Har du samlat ihop 400 000 poäng? (= 4000 kr) Hur? :eek:
Jag har haft som mest 79 000 poäng.

Det BLEV promenad :) ! Ingen åska, men dock ÖSTE det ner precis hela tiden. Men så skönt nu när jag kom in... :) Nya regnkappan fick godkänt. Det läckte bara in lite vatten någonstans mellan huva och kappa på framsidan. Annars var jag torr under - trots att det nästan var som om jag hade stått i duschen i en halvtimme.... :D

Tömkörning avklarad och jag fick bra hjälp men mest av allt är jag så tacksam över min lilla bruna. Tömkörningshjälpen har en fyraåring som mer eller mindre växt upp med hästar och min har henne som sin människa. Så fin med henne och idag fick hon prova att tömköra, med sin mamma bredvid såklart, och han är så lugn och uppmärksam. Bästa barnponnyn trots sina 1.75 :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
64 855
Senast: tanten
·
R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 189
Senast: Raderad medlem 147980
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2
Svar
34
· Visningar
1 072
Senast: _Elly_
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
939
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka