Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sätt upp en lapp i trapphuset? Det kan ju varit nån som trott att det var lämnat och inte kvarglömt.Blev sådär jobbigt yr igen och fick gå hem. Däckade på soffan, jag skulle gått till sjukgymnast men kände att det inte var läge när jag knappt kunde kravla mig till toa så ringde återbud. Förhoppningsvis kommer de inte att kräva mig på straffavgift.
Känner mig lite bättre nu och grubblar på middag. Jag har massor hemma men känner inte för någonting. Är fortfarande otroligt ledsen över min olivolja och att folk snor saker. Även om det är helt mitt eget fel.
Har du samlat ihop 400 000 poäng? (= 4000 kr) Hur?Visa bifogad fil 124788
Upptäckte, som jag gör typ vart 5e år att jag har en massa poäng på Coop. Drar mitt kort dag ut och dag in där utan att tänka på det förrän det blir skralt i kassan (denna gång pga veterinärräkningar ) och konstaterade glatt när jag kollade mitt konto att jag har nästan 4000kr ihopsparat! Då blir det kantareller till lunch
Japp! Handlat på Coop typ varje dag i 5 årHar du samlat ihop 400 000 poäng? (= 4000 kr) Hur?
Jag har haft som mest 79 000 poäng.
Det brukar finnas en sk "medlemspunkt" i coop-affärer, med en stor skärm, där kan man dra kortet och se saldot+lösa in poäng.Tack för tipsen, alltid bra att bli upplyst
Eller så loggar man bara in på Coop hemsida.Det brukar finnas en sk "medlemspunkt" i coop-affärer, med en stor skärm, där kan man dra kortet och se saldot+lösa in poäng.
Sätt upp en lapp i trapphuset? Det kan ju varit nån som trott att det var lämnat och inte kvarglömt.
Bra ide!
Jo, men medlemspunkten är smidig om man är i butiken och vill lösa in poäng mot en värdecheck innan man betalar.Eller så loggar man bara in på Coop hemsida.
Ok. Vi är alla olika.Jo, men medlemspunkten är smidig om man är i butiken och vill lösa in poäng mot en värdecheck innan man betalar.
Hemsida? Jag har appen. Loggar aldrig ut.