Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev sådär jobbigt yr igen och fick gå hem. Däckade på soffan, jag skulle gått till sjukgymnast men kände att det inte var läge när jag knappt kunde kravla mig till toa så ringde återbud. Förhoppningsvis kommer de inte att kräva mig på straffavgift.

Känner mig lite bättre nu och grubblar på middag. Jag har massor hemma men känner inte för någonting. Är fortfarande otroligt ledsen över min olivolja och att folk snor saker. Även om det är helt mitt eget fel.
 
Blev sådär jobbigt yr igen och fick gå hem. Däckade på soffan, jag skulle gått till sjukgymnast men kände att det inte var läge när jag knappt kunde kravla mig till toa så ringde återbud. Förhoppningsvis kommer de inte att kräva mig på straffavgift.

Känner mig lite bättre nu och grubblar på middag. Jag har massor hemma men känner inte för någonting. Är fortfarande otroligt ledsen över min olivolja och att folk snor saker. Även om det är helt mitt eget fel.
Sätt upp en lapp i trapphuset? Det kan ju varit nån som trott att det var lämnat och inte kvarglömt.
 
Visa bifogad fil 124788
Upptäckte, som jag gör typ vart 5e år att jag har en massa poäng på Coop. Drar mitt kort dag ut och dag in där utan att tänka på det förrän det blir skralt i kassan (denna gång pga veterinärräkningar 😛) och konstaterade glatt när jag kollade mitt konto att jag har nästan 4000kr ihopsparat! Då blir det kantareller till lunch 😁
Har du samlat ihop 400 000 poäng? (= 4000 kr) Hur? :eek:
Jag har haft som mest 79 000 poäng.
 
Det BLEV promenad :) ! Ingen åska, men dock ÖSTE det ner precis hela tiden. Men så skönt nu när jag kom in... :) Nya regnkappan fick godkänt. Det läckte bara in lite vatten någonstans mellan huva och kappa på framsidan. Annars var jag torr under - trots att det nästan var som om jag hade stått i duschen i en halvtimme.... :D
 
Tömkörning avklarad och jag fick bra hjälp men mest av allt är jag så tacksam över min lilla bruna. Tömkörningshjälpen har en fyraåring som mer eller mindre växt upp med hästar och min har henne som sin människa. Så fin med henne och idag fick hon prova att tömköra, med sin mamma bredvid såklart, och han är så lugn och uppmärksam. Bästa barnponnyn trots sina 1.75 :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regler sportkörning
  • Köp av häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp