Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Promenixade och klättrade vid hand ett par gånger med pållan uppför den branta skogsbacken vid sommarhagen 😊. Vet inte vilken som kändes mest; flåset av den kvava luften eller i benen av träningsvärken 😅.
Efter stall och dusch blev det soffhäng och Allsång på skansen 😊.
 
Hur svårt ska det kunna vara att hitta en äldre, snygg, mörkbrun skänk, gärna åt mahognyhållet till?
Finns jättemånga att hitta men inte just DEN

Som dessutom jag inte behöver åka över hela landet för 😖
( helst dessutom kunna hitta vitrinskåp i liknande )
 
Ligger under täcket och lyssnar på ett rejält regnväder. Smattrar högt!
Har idag badat, klippt lite gräs, spelat minigolf och cyklat. Gillar när det lite kravlöst och man gör som det som känns bra för tillfället :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp