Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Jag skaffade en ny duk till foretagets bas pa var "state fair". Kompisen (och team membern) kan satta tryck pa grejor och vi satte pa foretags namn och logo i gar kvall. Den ar fruktansvart skrynklig sa I dag skulle jag bara stryka pa den sa ar det klart.

Det ar absolut inget bara med det. đŸ€Ź Om jag spreyar med vatten, och sedan har en tamligen vat press trasa pa och HANGER pa strykjarnet 15-20 secunder pa varje stalle gar de flesta skrynklor bort, men de riktigt skarpa och vassa vecken ar kvar och behover en till omgang. Jag har hallit pa en timma ... och sjalva bordsytan ar det enda som ar klart.:banghead:

Som jag forstar av Google ar all polyester sa har besvarlig ... Nu vet jag atminstone varfor jag aldrig har haft nagra klader, eller annat, i polyester.
 
Tittar pĂ„ The walking Dead, men ska kravla till kojs nu. Är fortfarande tjurig. Det Ă€r en sĂ„dan dag. Skönt den Ă€r över, hoppas pĂ„ en bĂ€ttre morgondag!

Det Àr sÄdana hÀr dagar jag brukar grÀva ner mig med en massa jobb, det Àr sÄ skönt att göra det, men sÄ svÄrt nu eftersom jag Ànnu inte har riktigt kommit in i allt. SvÄrt att vara ny, inte bara roligt, Àven om det övervÀger förstÄs.
 
Nej?


Har nog varit sjĂ€lv för lĂ€nge för det, bekvĂ€mt att bara ha sig sjĂ€lv att ta hĂ€nsyn till 😜
Visst Ă€r det? Ät vad du vill nĂ€r du vill, köp vad man vill o hur dyrt man har rĂ„d med ,kom o gĂ„ nĂ€r du vill. Enda elĂ€ndet Ă€r dom kalla fötterna vintertid som skulle behöva vĂ€rmas :idea:
 
Precis kommit hem frÄn vetten med magsjuk hund. Jag Àr och förblir alltid imponerad av tillgÀngligheten och priserna hÀr. Ringde till nÀrkliniken pÄ jourtid, jag fick komma dit tio minuter senare. De klÀmde och kÀnde, Chika fick kramplösande/smÀrtstillande, en liten kur anitbiotika samt probiotics och jÀttefint bemötande som alltid. Allt detta out of hours för en tusenlapp. :heart
Nu hoppas jag att vi slipper ringa igen inatt.
Av vilken anledning skrev man ut antibiotika?
 
Inledde dagen med att köpa en klÀnning... :o Fick ett reamejl frÄn HÀngmatta och hittade nÀstan direkt en sÄ tjusig klÀnning - i fÀrger som funkar jÀttebra i höst ocksÄ - till halva priset. Jag trivs ju sÄ fantastiskt bra i deras klÀnningar sÄ det var bara att slÄ till :) !

Idag ska jag ta tag i sista fönstret, och mÄla fÀrdigt ett annat. Och sedan Àr alla fönster vackra och hela :) !
 
En av mina planer för dagen blev instĂ€lld, sĂ„ ligger nu i sĂ€ngen och funderar pĂ„ vilken kombination av skogspromenad/möbelrenovering/ÅVC/sömnadsprojekt jag ska utföra idag och i vilken ordning :p

I eftermiddag kommer förĂ€ldrarna hit pĂ„ (vĂ€ldigt) försenad mors dag-middag 😅
 
Det hĂ€nder kul grejer nĂ€r man sĂ€ger JA ibland, en kompis undra om jag ville följa med som bilsĂ€llskap nĂ€r hon skulle ivĂ€g och vara statist i en kommande tv-serie. En kvĂ€llsutfkykt Ă€r alltid kul sĂ„ jag hĂ€ngde pĂ„, packade med mig lite grejer för att kunna hĂ€nga i ett hörn. Men vĂ€l pĂ„ plats blev jag indragen och hamnade typ i bild i alla scenerna som filmades. 😂🙈 Nu kommer vĂ€l det bli typ 2 min i en lĂ€ngre tv-serier men kul att en drygt 40 Ă„rig tĂ€nt sĂ„g rimlig ut att ha i bild i scener frĂ„n en nattklubb. 😂

Vi hade skitkul i bilen, kul pÄ plats och kul pÄ vÀgen hem. :)
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

TrĂ€dgĂ„rd & VĂ€xter Funderade först pĂ„ att stĂ€lla frĂ„gan i trĂ€dgĂ„rds trĂ„den men tĂ€nkte det blir smidigare med en egen liten trĂ„d â˜ș Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna slÀpps inom kort och ansvaret för att fÄ tag pÄ...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & SjÀl Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fÄtt förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 mÄnader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & SjÀl Jag Àr inne i Ànnu en (egentligen flera) omgÄng i vÄrden och jag kÀnner mig i sÄnt jÀvla underlÀge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • UppdateringstrĂ„d 30
  • Hur Ă€r processen

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp