Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa, klart du ska hoppa in i ridskoletråden igenHar fått plats på ny ridskola
Ska bli så roligt!
Dessutom en termin av att rida parallellt, kommer bli mycket intressant att se likheter/skillnader och jämföra.
Kanske blir motivationen att hoppa in i ridskoletråden här på buke igen
Och! De har hopplektioner! Som jag längtat!
Påminner mig om en gång när jag flög. Det var max 8 passagerare och jag satt långt bak. När planet gick ner för landning behövde jag inhalera Bricanyl så gjorde det och tappade den på golvet. Jag hörde hur den rullade under alla säten och nån längst fram tog upp den och gav till flygvärdinnan, som såg fundersam ut. Jag fick vinka och säga att det var min.Rätt pinsamt att tappa en sticka på tåget och behöva krypa under sätet för att få fram den.
Haha, pinsamt det med.Påminner mig om en gång när jag flög. Det var max 8 passagerare och jag satt långt bak. När planet gick ner för landning behövde jag inhalera Bricanyl så gjorde det och tappade den på golvet. Jag hörde hur den rullade under alla säten och nån längst fram tog upp den och gav till flygvärdinnan, som såg fundersam ut. Jag fick vinka och säga att det var min.
Inledde dagen med att köpa en klänning... Fick ett reamejl från Hängmatta och hittade nästan direkt en så tjusig klänning - i färger som funkar jättebra i höst också - till halva priset. Jag trivs ju så fantastiskt bra i deras klänningar så det var bara att slå till !
Idag ska jag ta tag i sista fönstret, och måla färdigt ett annat. Och sedan är alla fönster vackra och hela !
Klockren utställare i min värld.
Man ställer ut hundar på en utställning
Konstnärer har utställningar. Dvs man kan titta på dem/det.
En utställare står på mässa eller marknad och marknadsför (advertice) eller säljer. Din koppling till artist försöker jag begripa för den kan jag inte förstå. En artist uppträder.