Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast vi saljer ingen ting. Vi advertice foretaget och berattar hur fortraffligt det ar. :p
Klockren utställare i min värld.

Man ställer ut hundar på en utställning
Konstnärer har utställningar. Dvs man kan titta på dem/det.

En utställare står på mässa eller marknad och marknadsför (advertice) eller säljer. Din koppling till artist försöker jag begripa för den kan jag inte förstå. En artist uppträder.
:)
 
Herregud så segt! Städar bland gamla papper nu. Slängt en massa gamla broschyrer och anteckningar. Bort med det gamla utdaterade!

Jag orkar fan inte med att ha så här lite att göra. Blir rastlös, trött och uttråkad.
 
Tvättar en maskin vittvätt men behöver köpa mer tvättmedel. Släpat ut lite från sovrummet med, bl a byrån och ska titta över färgförrådet om jag kan använda färgen eller ska köra bort den till ÅVC.
 
Ser Without a Trace. Rätt snurrigt för den går på tre kanaler. En visar säsong 1 och de två andra säsong 6(?) fast på natten.
Har ätit frukost.
 
Har fått plats på ny ridskola O_o
Ska bli så roligt!

Dessutom en termin av att rida parallellt, kommer bli mycket intressant att se likheter/skillnader och jämföra.
Kanske blir motivationen att hoppa in i ridskoletråden här på buke igen :D

Och! De har hopplektioner! Som jag längtat!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 194
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp