Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sträckkollat på en miniserie och gråtit på slutet. Fast jag misstänkte hur det skulle sluta berörde det ändå massor 😭
Puh! Ska försöka sova nu men istället har jag läst på lite mer om schizofreni. Väldigt intressant skildrat men jag borde hålla mig till lättare serier/filmer. Blir alldeles för berörd!
 
Var nyss ute i mörkret och slängde in lite extra hö och halm till tjejerna i lösdriften. Även om dessa är på diet under del av dygnet så får de ha lite extra att pilla med i ruskvädret. Åldringen hade vett att stå inne och var torr, min yngling var bestämt på gräsletar-tag då detta trumfar halmen. Lite så 300-vibb, tonight we dine in hell 😂
 
Blä så trött jag var i ögena idag efter natten; vaknade ju upp med ett ryck när åskan var så där otäckt nära igen 😳.
Inte lätt å göra mina fötter nöjda I den hemskt fuktiga och kvava värmen idag; varma,blöta och nån blåsa av friktion...👎.
En karl som körde ut paket vid Matpiraten i Katrineholm uttryckte till mig och kollegan: "nu måste ju ni känna er som hemma när det är vidrigt som ett växthus idag" 😆. Nåja himla gott med jordgubbsmilkshake efter K-holm på väg till Flen 😍😋 denna långa arbetsdag och så tog jag stallet direkt på vägen hem och så hade bästa älsklingen middagen klar till jag kom hem 🥰.
Va är du i mina trakter nu?
 
Sträckkollat på en miniserie och gråtit på slutet. Fast jag misstänkte hur det skulle sluta berörde det ändå massor 😭
Puh! Ska försöka sova nu men istället har jag läst på lite mer om schizofreni. Väldigt intressant skildrat men jag borde hålla mig till lättare serier/filmer. Blir alldeles för berörd!
Vad var det för serie?
 
Varit ute och gått 4 km med ngr korta joggbitar.
Foten säger nja men jag får se om det blir bättre eller sämre.
Dusch och frukost nu.
 
Frukostdags. Hundarna var åter igen måttligt imponerade av vädret. Yngsta är nu busig, äldsta vill sitta i soffan och bli kramad. Jag är mer inne på äldsta hundens spår, fast det är mysigt att lyssna på regnet när man inte behöver vara ute i det. Hade inte haft något emot att vara ute i ett tält just nu, men hade inte velat packa ihop och gå hem i regnet :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp