Ska lägga mig nu. Imorgon säger prognosen likadant skitväder som idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Viskar vårat förra matbord mitt barndoms matbord tror jag vi skänkte bort. TROR.. det var sån skiva på. Är det dyrt?
Va är du i mina trakter nu?Blä så trött jag var i ögena idag efter natten; vaknade ju upp med ett ryck när åskan var så där otäckt nära igen .
Inte lätt å göra mina fötter nöjda I den hemskt fuktiga och kvava värmen idag; varma,blöta och nån blåsa av friktion....
En karl som körde ut paket vid Matpiraten i Katrineholm uttryckte till mig och kollegan: "nu måste ju ni känna er som hemma när det är vidrigt som ett växthus idag" . Nåja himla gott med jordgubbsmilkshake efter K-holm på väg till Flen denna långa arbetsdag och så tog jag stallet direkt på vägen hem och så hade bästa älsklingen middagen klar till jag kom hem .
Vi har hela sommaren haft närmare 25 grader på entreplan du kan få lite värmeSatt igång värmen igen. 16-17 grader inomhus, blåser extremt utomhus. Och hela tiden. Frukost inne för hästarna tror jag allt!
Vad var det för serie?Sträckkollat på en miniserie och gråtit på slutet. Fast jag misstänkte hur det skulle sluta berörde det ändå massor
Puh! Ska försöka sova nu men istället har jag läst på lite mer om schizofreni. Väldigt intressant skildrat men jag borde hålla mig till lättare serier/filmer. Blir alldeles för berörd!
Ja! Tack!Vi har hela sommaren haft närmare 25 grader på entreplan du kan få lite värme
Va är du i mina trakter nu?