Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket man kan se på Viaplay om man har det ;) Ska enligt närstående fungera enormt dålig med chromecast och har annat streamingabonnemang så kommer nog inte skaffa det i första taget
Något ska man ha tvkanalerna till:idea:
Ok. Hos både mina föräldrar, syster och en kompis funkar CC bra.
Men man gör som man vill. Var bara ett tips. Jag har sett både med säsong 8 och fire och PD så långt de har kommit.
 
Lagt en filt över yogamattan så Megara inte kan tugga på den mer än hon redan gjort. Passade på när hon var på toa att göra lite leg lift. Fann mig dock snart med en extra vikt.

Så här tyckte Megara om mina (ignorerade) uppmaningar att sluta sätta tänderna i mig och mattan.

20230807_215733.jpg
 
Blä så trött jag var i ögena idag efter natten; vaknade ju upp med ett ryck när åskan var så där otäckt nära igen 😳.
Inte lätt å göra mina fötter nöjda I den hemskt fuktiga och kvava värmen idag; varma,blöta och nån blåsa av friktion...👎.
En karl som körde ut paket vid Matpiraten i Katrineholm uttryckte till mig och kollegan: "nu måste ju ni känna er som hemma när det är vidrigt som ett växthus idag" 😆. Nåja himla gott med jordgubbsmilkshake efter K-holm på väg till Flen 😍😋 denna långa arbetsdag och så tog jag stallet direkt på vägen hem och så hade bästa älsklingen middagen klar till jag kom hem 🥰.
 
Ok. Hos både mina föräldrar, syster och en kompis funkar CC bra.
Men man gör som man vill. Var bara ett tips. Jag har sett både med säsong 8 och fire och PD så långt de har kommit.
Min närstående hade t.om pratat med support och de klargjorde att hens långvariga abonnemang inte var viktigt att det funkade, vad jag förstod som pga CC... mycket märkligt kundbemötande. Funderat på någon månad gratis när det erbjuds men då för Cold Case som tydligen verkar finnas på Amazon Prime där jag ändå ska ta någon månad i höst för The Nanny:D
Men allmänt tycker jag det är bra att faktiskt se tv med reklampauser, får endel gjort i dessa! + att visa att folk tittar på tv så de gärna får släppa serier där med
 
Mycket man kan se på Viaplay om man har det ;) Ska enligt närstående fungera enormt dålig med chromecast och har annat streamingabonnemang så kommer nog inte skaffa det i första taget
Något ska man ha tvkanalerna till:idea:
Jag kan visserligen hålla med om att det kan vara bättre med tv, men att Viaplay inte skulle fungera med Chromecast, det känns som någon har missförstått. Vi har uselt nätverk men Viaplay och Chromecast fungerar utmärkt. Sen kan det vara chromecasten som är dålig.
 
Jag kan visserligen hålla med om att det kan vara bättre med tv, men att Viaplay inte skulle fungera med Chromecast, det känns som någon har missförstått. Vi har uselt nätverk men Viaplay och Chromecast fungerar utmärkt. Sen kan det vara chromecasten som är dålig.
Kan varit dålig support från deras sida men personen hade stora problem enbart med Viaplay som jag förstod det. Blev avskräckt ett bra tag efter jag hörde det, mer pga dålig support än "strul med kopplingen" :) De drog även pengar efter avslutat abonnemang för personen, mycket besvär bara... Men hade inte Prime haft Cold Case hade jag nog testat:D
 
Trött pga sent. Trött på folk. Trött på typ... allt. Sova vore en bra idé, jag vet. Men då måste jag först rasta hundarna i regnet och det vill jag inte, så jag skjuter på det.

Jag vill bara vara ledig, ha en stor godispåse och ligga i sängen hela dagen imorgon. Så blir det inte (och hade det blivit så, då hade jag efter kort stund känt mig rastlös ändå). Så eh. Ut med hundarna kanske. Jag lär inte bli trevligare eller på bättre humör av att hålla mig vaken längre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp