Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger detsamma!Jävligt måndagssliten. Hoppas det blir bättre imorgon.
Du vet att du kan se dom på Viaplay?Tryyyyckande värme. Stoppat maten som jag gjorde tidigare i matlådor och skurat lite i badrummet. Evig väntan till veckans avsnitt av Chicago Med ikväll
Mycket man kan se på Viaplay om man har det Ska enligt närstående fungera enormt dålig med chromecast och har annat streamingabonnemang så kommer nog inte skaffa det i första tagetDu vet att du kan se dom på Viaplay?
Ok. Hos både mina föräldrar, syster och en kompis funkar CC bra.Mycket man kan se på Viaplay om man har det Ska enligt närstående fungera enormt dålig med chromecast och har annat streamingabonnemang så kommer nog inte skaffa det i första taget
Något ska man ha tvkanalerna till
Min närstående hade t.om pratat med support och de klargjorde att hens långvariga abonnemang inte var viktigt att det funkade, vad jag förstod som pga CC... mycket märkligt kundbemötande. Funderat på någon månad gratis när det erbjuds men då för Cold Case som tydligen verkar finnas på Amazon Prime där jag ändå ska ta någon månad i höst för The NannyOk. Hos både mina föräldrar, syster och en kompis funkar CC bra.
Men man gör som man vill. Var bara ett tips. Jag har sett både med säsong 8 och fire och PD så långt de har kommit.
Jag kan visserligen hålla med om att det kan vara bättre med tv, men att Viaplay inte skulle fungera med Chromecast, det känns som någon har missförstått. Vi har uselt nätverk men Viaplay och Chromecast fungerar utmärkt. Sen kan det vara chromecasten som är dålig.Mycket man kan se på Viaplay om man har det Ska enligt närstående fungera enormt dålig med chromecast och har annat streamingabonnemang så kommer nog inte skaffa det i första taget
Något ska man ha tvkanalerna till
Kan varit dålig support från deras sida men personen hade stora problem enbart med Viaplay som jag förstod det. Blev avskräckt ett bra tag efter jag hörde det, mer pga dålig support än "strul med kopplingen" De drog även pengar efter avslutat abonnemang för personen, mycket besvär bara... Men hade inte Prime haft Cold Case hade jag nog testatJag kan visserligen hålla med om att det kan vara bättre med tv, men att Viaplay inte skulle fungera med Chromecast, det känns som någon har missförstått. Vi har uselt nätverk men Viaplay och Chromecast fungerar utmärkt. Sen kan det vara chromecasten som är dålig.