Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy så oansvarigt av den där personen! Nästa gång kanske den där lilla hunden dör eller någon blir riktigt allvarligt skadad. Hoppas din hand är bättre nu Och din hund okTyvärr vet jag inte vem det var, det är mycket turister kvar på orten. Annars har jag både anmält och ringt vederbörande med en sjujävla utskällning.
Men liten dåVisa bifogad fil 125292
Den stackaren var genomblöt och livrädd..
Hoppas ingen av grannarnas katter hittar den.
Hu så trött. Men var också på plats 06:00 vilket är orimligt tidigt. Så jag har ju snart gjort mina åtta timmar
Vi måste ut i skogen... men tyvärr vet jag inte var längre. Inte mycket skog kvar och där vi plockat förut finns inte kvar.Visa bifogad fil 125293Gräsmattan levererar. Och snabbt växer de. Igår fanns den inte.
Det tog jag förut. Efter det har vi hunnit med typ 1 h promenad. Nu motionerar sambon gräsklipparen om han hinner allt återstår att se.En liten tupplur kanske?
Ögonen föreslår det iaf.
Min hand är okej men min hund är inte det. Även om han är större(amstaff) och bitsåren mer som små rivsår så satte det sig psykiskt och han är jättenere och orolig nu när vi gått ut under dagen.Fy så oansvarigt av den där personen! Nästa gång kanske den där lilla hunden dör eller någon blir riktigt allvarligt skadad. Hoppas din hand är bättre nu Och din hund ok
Så är jag med, blir dock betydligt bättre med min adhd-medicin. På jobb får jag alltid vara ansvarig för allt möjligt, just för att jag har sån koll på allt, är svinduktig på att planera och organisera osv. Hemma? Totalt kaos. Alltid.Fattar inte hur jag kan vara så fruktansvärt oorganiserad, glömsk och virrig som en blind höna privat och organiserad och effektiv i arbetslivet. Bättre än tvärtemot antar jag.
Testa att ge den lite kattmat?Den stackars skatan sitter kvar. Funderar på vad jag kan göra för den. Inte mycket förmodligen.
Det ösregnar nu, verkligen vräker ner. Blev genomblöt bara av att gå ut till växthuset, kanske tio-femton meter.
Kan lägga ut lite till den. Torrt eller blött?Testa att ge den lite kattmat?
Enklast för den är väl vått, men om du tror den mår ok så borde även torrt funka.Kan lägga ut lite till den. Torrt eller blött?
Den verkar pigg och frisk och hel, bara blöt. Förmodligen vill den inte flyga ut i regnet.
Jag ställer ut lite blötmat och ser vad den säger.Enklast för den är väl vått, men om du tror den mår ok så borde även torrt funka.
Länge sedan jag såg ett Perstorpsbord!Visa bifogad fil 125293Gräsmattan levererar. Och snabbt växer de. Igår fanns den inte.