Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20230807_161603.jpg

Den stackaren var genomblöt och livrädd..
Hoppas ingen av grannarnas katter hittar den.
 
Fy så oansvarigt av den där personen! Nästa gång kanske den där lilla hunden dör eller någon blir riktigt allvarligt skadad. Hoppas din hand är bättre nu ❤️ Och din hund ok
Min hand är okej men min hund är inte det. Även om han är större(amstaff) och bitsåren mer som små rivsår så satte det sig psykiskt och han är jättenere och orolig nu när vi gått ut under dagen. :(

Han har blivit biten tidigare av småhundar hos sina tidigare ägare och vi hade precis kommit förbi stadiet där alla småhundar inte är farliga och man kan gå förbi utan att reagera.
 
Fattar inte hur jag kan vara så fruktansvärt oorganiserad, glömsk och virrig som en blind höna privat och organiserad och effektiv i arbetslivet. Bättre än tvärtemot antar jag.
Så är jag med, blir dock betydligt bättre med min adhd-medicin. På jobb får jag alltid vara ansvarig för allt möjligt, just för att jag har sån koll på allt, är svinduktig på att planera och organisera osv. Hemma? Totalt kaos. Alltid.
 
Väldigt trevlig dag på jobbet, lagom första dagen efter semestern 😃 Välkomnade en ny kollega till teamet och för att vara en första dag så kändes det lovande 👍

Sov dock dåligt inatt, trots att det inte åskade här 😅 Så även om jag var pigg när jag kom hem blev jag plötsligt akut jätte trött när jag landat i soffan! Får bli en tidig kväll ☺️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp