12 dagar är inom gränsenMen det beror väl på hur många timmar man jobbar? Jag har en kompis som alltid jobbar 12 dagar i sträck, ledig 2, jobbar 12 osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
12 dagar är inom gränsenMen det beror väl på hur många timmar man jobbar? Jag har en kompis som alltid jobbar 12 dagar i sträck, ledig 2, jobbar 12 osv.
Tyvärr vet jag inte vem det var, det är mycket turister kvar på orten. Annars har jag både anmält och ringt vederbörande med en sjujävla utskällning.
Anmäl ändå och ta foton på alla skador. Nu vet jag ju inte hur pass djupt det är men dokumentation(anmälan) och foton är alltid bra utifall att det blir någon komplikation senare. Enklare bett blir väl oftast inte nåt men jag tror på hängslen och livrem i såna här fall.Tyvärr vet jag inte vem det var, det är mycket turister kvar på orten. Annars har jag både anmält och ringt vederbörande med en sjujävla utskällning.
Jo men då har man ju ändå lediga dagar. O nån form av gräns har jag för mig det finns utöver själva dygnsarbetstiden.Men det beror väl på hur många timmar man jobbar? Jag har en kompis som alltid jobbar 12 dagar i sträck, ledig 2, jobbar 12 osv.
Skickade in fullständig anmälan med skador på både mig och hunden till polisen nu, tror inte det blir något av det alls då de verkade måttligt intresserade av det hela.Anmäl ändå och ta foton på alla skador. Nu vet jag ju inte hur pass djupt det är men dokumentation(anmälan) och foton är alltid bra utifall att det blir någon komplikation senare. Enklare bett blir väl oftast inte nåt men jag tror på hängslen och livrem i såna här fall.
Är du uppdaterad på stelkrampsspruta?
Snart är maten klar. Det ser gott ut
Fördelen är att om det kommer in fler anmälningar på liknande fall så kan de reagera och se ett mönster. Låter man en sån hund vara lös så är det ju inte helt omöjligt det händer fler.Skickade in fullständig anmälan med skador på både mig och hunden till polisen nu, tror inte det blir något av det alls då de verkade måttligt intresserade av det hela.
Tycker däremot mest synd om min hund, han har precis kommit förbi stadiet att småhundar inte är farliga(blivit biten tidigare av småhundar hos tidigare ägare) och så händer det här. Just nu är han jättenere och vill helst bara ligga i knäet på mig för att han är orolig.
Nej, men vårdcentralen här var gulliga nog att fixa tid omgående så jag får sprutan redan idag.
Vad blir det?