Jaha, vad ska jag nu hitta på? Kanske läsa lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan det inte vara lite att du är så fokuserad och kontrollerad på jobbet att du tar ut dig fullständigt? Sådan är jag, jag ger precis allt på jobbet. Vissa dagar glömmer jag trafikregler på vägen hem och pinnar rakt ut i trafiken för att jag glömmer liksom att se mig omkring, hjärnan har sagt upp sig efter jobbet, orken är slut för dagen så att säga. Men på jobbet ger jag verkligen allt jag kan på alla sätt och vis, älskar det!Fattar inte hur jag kan vara så fruktansvärt oorganiserad, glömsk och virrig som en blind höna privat och organiserad och effektiv i arbetslivet. Bättre än tvärtemot antar jag.
Jag har sådana bänkskivor i mitt lilla torp ! Har inte hjärta att slänga ut dem, och när jag målade mina skåpluckor grå förra sommaren så matchar bänkskivorna ännu bättre...Länge sedan jag såg ett Perstorpsbord!
Är det inte bara vegetariska nuggets då?Äter vegetariska fisknuggets som smakar... nuggets, goda. Stekt potatis, sparris, svamp och tomat till. Dricker kall alkoholfri cider, jordgubb lime, helt ok.
Har huvudvärk och nu även illamående, jag hoppas att det inte är migrän på gång, jag pallar verkligen inte det! Har ju knappt återhämtat mig efter förra omgången, har fortfarande kvar en del sådan där svidande, brännande känsla i kroppen sedan då!
Tror det stod fisk på också, men jag bryr mig inte så noga eftersom de är goda. Tycker bara det är lite roligt, hade jag serverat dem till ena sonen utan att säga vad de är så hade han ätit och tyckt om, hade jag sagt vad de är hade han tvärvägrat.Är det inte bara vegetariska nuggets då?
Vad bra att du inte slängde ut! De har verkligen sin charm tycker jag!Jag har sådana bänkskivor i mitt lilla torp ! Har inte hjärta att slänga ut dem, och när jag målade mina skåpluckor grå förra sommaren så matchar bänkskivorna ännu bättre...
Viskar vårat förra matbord mitt barndoms matbord tror jag vi skänkte bort. TROR.. det var sån skiva på. Är det dyrt?Vad bra att du inte slängde ut! De har verkligen sin charm tycker jag!
varje gång jag ser sådana tänker jag på en granne vi hade som barn. Nils hette han, kallades Nisse. Tyckte så mycket om honom, han hade sådant bord.
Ingen aning om priset, men det är ju gammalt och slitstarkt, och.... fint i mina ögon Även om jag föredrar ek personligen, men det har sin charm, perstorpsbordenViskar vårat förra matbord mitt barndoms matbord tror jag vi skänkte bort. TROR.. det var sån skiva på. Är det dyrt?
Absolut har de charm - och är slitstarka och tåliga.Ingen aning om priset, men det är ju gammalt och slitstarkt, och.... fint i mina ögon Även om jag föredrar ek personligen, men det har sin charm, perstorpsborden
Visste inte vad det hette förräns denna tråd. Tror att det bordet hade mamma innan jag föddes sedan hade pappa det under min uppväxt och sedan jag... jaja det drabbar ingen fattig typ ....Ingen aning om priset, men det är ju gammalt och slitstarkt, och.... fint i mina ögon Även om jag föredrar ek personligen, men det har sin charm, perstorpsborden
Utdragbara skivor hade mitt bord med...Absolut har de charm - och är slitstarka och tåliga.
Gillar perstorp. När jag blev tvungen att byta bänkskivor vid inflyttningen här i huset beställde jag Bernadottes Virrvarrr.
Fick ett perstorpbord till skänks till min gäststuga. Gillar det skarpt. Har utdragbara skivor också.
Här blev de swedish tapas. Dvs rester jag åt kött och pommes med hemgjord bea. Barnet åt kyckling med ris och sambon enchiladas.. en matlåda med enchiladas i frysen till jobbet. Tomatsåsen som bildades till kyckling häromdagen i frysen. Mitt kött och pommes tog slut.Ätit (åt med en hand och höll bort Megara med andra) kyckling och tomatsallad. Nu är jag varken hungrig eller har huvudvärk längre, yay.