Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Andra arbetsdagen efter semestern då. Egentligen inte redo att börja jobba men sånt är livet. Gillar mitt jobb som tur är :)

Idag började jag dagen med en timmes promenad med hundarna. Smart drag för det började regna när vi precis kommit tillbaka och jag skulle flytta över islandshästarna till gräshagen. Sååå fruktansvärt trött på regn. Jäkla sommar! Först torka i en månad så inget växer, sen regn varje dag i en månad...
 
P_20230808_101639.jpg

Så nöjd med min nya tröja
 
Idag bytte jag till mitt andra par glasögon som jag inte använt på jobbet tidigare pga lite svårt vänja mig. De är väldigt annorlunda mot de jag brukar ha och hittills har inte en enda sagt nåt om dem :cautious: aja. Fortsätter ha lite tråkigt här på jobbet. Sov dåligt så vill mest hem och sova... min nya bäddmadrass är fantastiskt skönt när jag kommer till ro men är svårt hitta rätt sovställning så här i början.
 
Nu har jag jobbat bort allt som kom in under förmiddagen när jag var borta. Tog ungefär 15 minuter. Jag vet inte om det är jag som är snabb eller om det är för lite jobb.. Skulle tro att det är en kombination. Men, jag ska inte klaga. Jag har ett roligt jobb och bra (nåja inte alla) kollegor.
 
Nu har jag jobbat bort allt som kom in under förmiddagen när jag var borta. Tog ungefär 15 minuter. Jag vet inte om det är jag som är snabb eller om det är för lite jobb.. Skulle tro att det är en kombination. Men, jag ska inte klaga. Jag har ett roligt jobb och bra (nåja inte alla) kollegor.
Jag hade blivit spritt språngande galen på att ha så lite att göra... :o
 
Kom nyss hem från affären då jag tänkte hinna dit innan regnet. Det regnade när jag stod i kassan för att betala, krånglade på mig jacka och stoppade mobilen i väskan. Då... regnade det inget mer:confused::rofl: Ser på Home&Away och köpa en fish&chips-rätt som jag borde äta men först kyla drickan i frysen:up:
 
Gack, något är fel på mobilen som har gått från 49 till 29 laddning på några timmar. Misstänker att den stått och tuggat på youtube som inte fungerat och dragit batteri + GB.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp