Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är så himla trött! Fattar inte det.
Imorgon får jag krama på Fröken och resten av gänget 😍
Inte sett en häst på evigheter känns det som!
Ikväll blir det någon film. Mer än så orkar jag inte. Varit social med partners släkt och varit ute på havet en del. Roligast är nog ändå att vara med den VÄLDIGT badglada hunden :D
Min hund jag hade, han gick bort för några år sedan. Avskydde vatten och att bada!
 
Skön dag, har fortfarande pyjamas och har inte lämnat lägenheten. Ska fixa lite mat igen.

Barnet kom aldrig, vid 18:30 ringde hon och sa att hon sökt vård och att han var hos hennes mamma under tiden. Orkade inte men hon kunde ju ha sagt det lite tidigare? Även om jag förstod framåt eftermiddagen att det hade löst sig på annat sätt 🤷‍♀️ Berättade för barnet att jag vunnit den där saken, han blev glad 😊
 
Undrar om jag inte blev matförgiftad igår. Började må illa på em och sov en stund och idag har jag varit en urvriden disktrasa av att bara byta hage till hästarna. Ledde två och den lilla som kom på efterkälken är duktig och istället för att stå i ett hörn och gnägga springer hon neråt hagen till öppningen och kommer sen i full galopp.

La mig en stund hemma efteråt, helt svettig. Nu tog jag bilen och körde för att hämta en take away, orkar inte lagat något och har ingen fantasi. Var dålig i magen innan jag åkte men hoppas att vad det än är att det passerat systemet nu och att jag mår bra i morgon. 🥵
 
Smuttar på varm blåbärssaft. Riktigt gott faktiskt :up: !

Har kört fast i skrivandet lite pga researchproblem... :cautious: Det finns (eller jag hittar i alla fall inte) speciellt mycket info om Röda Korsets Kvinnoförening under tiden för första världskriget på nätet. Mycket störigt. Jag har hittat en (TJOCK) bok om Röda Korsets historia mellan åren 1865 och 1965. Antingen får jag då köpa den (vill helst inte) eller försöka fjärrlåna den. Men i vilket fall som helst måste jag vääääääänta... :arghh:
 
Tittar på The Walking Dead och är faktiskt riktigt trött!. Och illamående efter att jag ätit, men maten var det verkligen inget fel på i alla fall.

Spionen är på laddning hör jag, undrar om han drömmer om musen han inte fick tag på i skogen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 961
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp