Jag åt choklad för det var det enda jag nådde med liten Marodör sovande på migJag åt lammbog... ikväll blir det högrev med karamellfärg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag åt choklad för det var det enda jag nådde med liten Marodör sovande på migJag åt lammbog... ikväll blir det högrev med karamellfärg....
Det var ju ingen nyhet!Folk är idioter.
Ja de sa på nyheterna man skall inte äta mer än 300 g/vecka rött kött utan mer grönt.... Så jag får börja färga köttet... skall fråga köttuppfödarna om de kan ge kalvarna karamellfärg kanske.....Öh va??!
Nejnej, min vegetariska devis att jag bara äter sådant som ätit gräs/sly/bärris...Ja de sa på nyheterna man skall inte äta mer än 300 g/vecka rött kött utan mer grönt.... Så jag får börja färga köttet... skall fråga köttuppfödarna om de kan ge kalvarna karamellfärg kanske.....
Ja men du skall inte äta rött kött... mvh väntar på 10 kg kalvkött för hemleverans idag...Nejnej, min vegetariska devis att jag bara äter sådant som ätit gräs/sly/bärris...
Bävar inför att alla rättegångar ska komma tillbaka. Säkerligen samtidigt också
Pasta?Ingen pasta!