kolhydratkomaPasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kolhydratkomaPasta?
Jag har den devisen att jag äter inte djurens mat....Nejnej, min vegetariska devis att jag bara äter sådant som ätit gräs/sly/bärris...
Aha ja det har jag....kolhydratkoma
Äsch, lite färgblindhet bara så är det löstJa men du skall inte äta rött kött... mvh väntar på 10 kg kalvkött för hemleverans idag...
Skall också hoppa in i ösregn snart... måste bara släppa arselmagneten i utemöbeln och vattna i trädgården först...Kom just ur duschen! Tvättat håret! ÄNTLIGEN!
Nu Vänner och en minipizza dr Oetker
För det är schysstare att äta djuren?Jag har den devisen att jag äter inte djurens mat....
Kan man väl men akta så du inte fastnar med foten i motsatta byxbenet och snubblar omkull. Det gjorde jag en gång.Städar lite förstrött och har lagt disk i blöt. Inser lite sorgset att jag tabbade mig och nu är mina vida svarta byxor från Indiska för korta - måste alltid lägga upp dem men nu blev de upplagda på två ställen. Inte så lyckat. Men nog måste man kunna ha vida, fladdriga byxor som går till anklarna?
Är det mkt folk där nu?Funderar på var jag ska rymma ikväll när Håkan spelar i Botan
Jag bor ju i Sävja, hör inget...Hör du det hem!?
Det borde räknas som tortyr och är förbjudet