Lyxade till det med att köpa en Börek till lunch. Inte helt fel.
Nu ska jag vila lite och sedan fara till stallet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påminde om när jag jobbade och dom ringde och ville ha hjälp med en fågel som var i en trapp i en restaurang.Receptionen kom inspringande o sa ”du det är kris”. Ja, va bra att jag jobbar med krishantering då. Frågade vad som hänt?
Jo en fågel har flugit in och receptionisterna är rädda för fåglar…
Chefen kom och stimmade o började skrika när den stackars fågeln rörde sig. Så jag skickade iväg chefen.
Slutade med att jag låg under ett skrivbord med en halvpanik-fågel som trängt in sig i et hörn, bakom lådor. Som försökte komma därifrån. Men jag hittade en filt så när den hoppade (o jag dragit fram alla lådor) så hoppade den på filten i min hand så kunde bära ut den.
Tur man får lösa det mesta på jobbet
Tur man bor i mindre ort.... lider med @NinnururHör du det hem!?
Det borde räknas som tortyr och är förbjudet
Rättade till texten lite.....Jag gör ju det, iaf när vinden ligger fel
Vi har fåglar inne hela tiden.... för några år sedan var en duva inne han satt hela dagen och studerade hur man körde truck... men tillslut gav den upp och flög in i fönstret och dog... nu har det varit ett par svalor som vi försökt få ut men så fort de får chansen så är de inne igen...Kom in en fågel på jobbet en gång
En kollega ringer kan du fånga en fågel?
Eh nej vi har typ sex sju meter i takhöjd mängder med lysrörsarmaturer hängande överallt hur f-n tänker du jag ska få tag i en fågel i en stor lokal med den takhöjden
Ställde upp dörrarna och till slut flög fågeln ut
Varför fick du ingen tid?Ja. Jag får väl uppsöka ngn privat så småningom men jag tycker att det är uselt.
Dom menar att det är fysio. Jag menar att efter att ha provat det mesta så vill jag ha remiss till röntgen eller åtminstone tabletter som hjälper.Varför fick du ingen tid?
Men precis så. Det är tydligt hur kroppen redan fått ihop översta lagret. Visst det är lite buckligt men jag är säker på att det knappt kommer synas om några månader.Håller med dig om detta. Redan när jag duschade några dagar efter min stora bukplastik (ärret går höft till höft) så hade såret redan börjat läka på utsidan. Det var bucklig i huden men det fanns inte många glipor i huden. Idag syns det endast ett vitt tunt streck från höft till höft, knappt synbart
Määh nu vill ju jag ha börek. Finns det bra börek att få tag på i min lilla håla? Nä. vad ska jag äta till lunch då?Lyxade till det med att köpa en Börek till lunch. Inte helt fel.
Väldigt mätt! Hade lunchdejt med en kollega och vi åt french taco. Gott men mättande!
Nu ska jag försöka hålla mig vaken
Något av det första jag lärde mig som nämndeman var att inte äta lasagne till lunch när jag satt på ett ekobrottsmål. En stor del av eftermiddagen gick åt till att läsa upp felaktiga fakturor - alla måste läsas upp som en del av bevisningen. Jag satt och körde in naglarna i handflatorna och kände panik över att somna eller iaf gäspa okontrollerat.
Har bestämt mig för att aldrig mer åka till innerstan om jag inre är absolut tvingad till det. Jag hatar precis allt med eländet och kollektivtrafiken tycks aldrig fungera heller. Nu är jag iaf äntligen på ett tåg på väg hem. Ska duscha, äta och glömma bort senaste timmen så fort jag kommer innanför min ytterdörr.
Skulle ha gjort... Var först i Hagaparken med en vän, sedan blev det bestämt att jag skulle till centralen och luncha med partnern. Hade svårt att hitta ut från pendeln, maten visade sig oätbar(!) och sedan skulle jag då försöka ta mig från centralen till Kungholmen, med just gröna linjen.Gröna linjen verkar strula ordentligt. Åkte du med den?
Jag åt lammbog... ikväll blir det högrev med karamellfärg....Määh nu vill ju jag ha börek. Finns det bra börek att få tag på i min lilla håla? Nä. vad ska jag äta till lunch då?
Öh va??!Jag åt lammbog... ikväll blir det högrev med karamellfärg....