Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
IgenNog populär i kvarteret när mitt billarm gick igång
Usch, ALDRIG flip-flops. De är hemska... Man får ofelbart skav mellan tårna och/eller snubblar...Söndriga fötter.
Jag började dagen med nya fina flipflops, fancy sort med pärlor och snofs. Det tog ungefär tjugo minuters hundpromenad innan jag hade flått upp all hud mellan stortå och långtå, samt fått blödande sår uppe på foten precis där pärlranden på flipflopsen gnuggades mot fotens ovansida.
Kom hem haltandes, blodig och svärande med flådda tår, och beslutade mig efter omplåstring att använda de lika nya ballerinaskorna till jobbet istället. Yes box. En liten tur till bussen, sedan promenad sista biten och så vips hade jag även halvt flådda blödande hälsenor av den stenhårda baksidan att ballerinorna.
Så... nu har jag spenderat en heldag på jobbet delvis barfota och delvis i kollegans foppatofflor. Fötterna halvt bandagerade.
Har tagit bort plåster och sånt här hemma nu för att mina tragiska fötter ska få lufta sig, efter rekommendation. Men jösses alltså. Så lätt det är att förstöra sig själv. Jag vet inte vilka skor som kan funka imorn, men flipflopsen och ballerinorna från helvetet får stanna hemma.