Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickade ett mail nu och förklarade att jag verkligen inte vill missa chansen och föreslog en intervju i juli annars.Lite ängslig/orolig då den ev nya arbetsgivaren (som jag var på intervju hos tidigt i våras) som min handläggare pratat med om en ev tjänst i augusti vill ha ett nytt möte med deras HR ansvarige också. Jag sa i fredags att jag kunde mellan måndag-onsdag.
Men min handläggare skrev att de kunde på torsdag. Värsta dagen för mig typ, ska göra en rotfyllning hos tandläkaren och sedan lovat köra mig och syrran ned till sommarstugan på eftermiddagen. Hen frågade om när tandläkartiden var men förklarade att det kunde ta tid etc och frågade om det gick på onsdag istället.
Inte fått något svar än .... Jag vill gärna gå till mötes med deras önskemål men jag behöver verkligen fixa tanden, som jag har tid för kl 10. Efteråt känns knepigt med en bedövad käke
Om det absolut inte går så kan jag nog föreslå att jag åker upp hem igen för en intervju i juli om de vill.. Känns bara så dumt att det ska självklart vara på just den enda dagen jag är upptagen, är ju annars alltid fri