Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Aaaw vad himla gulligt ändå
Men hjälp! Du måste ju betyda massor för de barnen då ju.Visst ar det For ett tag sedan fick jag veta att det har barnet, och ett par till, har lagt till mig till aftonbonen. Sa varje kvall ber de for mig. Rorande gulligt tycker jag
Jag hade hoppats på det men jag har faktiskt varit på väg att somna i en tandläkarstol med munnen öppen och då puttade tandläkaren faktiskt på mig så att jag skulle vaknaNä, det skulle jag inte tro. Så länge du inte är tandgnisslare när du sover
Låter ju vettigt med att tandläkaren helst inte vill bli biten iofs. jag har nog aldrig varit nära att somna. Hoppas att det går bra sen.Jag hade hoppats på det men jag har faktiskt varit på väg att somna i en tandläkarstol med munnen öppen och då puttade tandläkaren faktiskt på mig så att jag skulle vakna
Misstänker dock att man automatiskt stänger munnen lite då och så vill nog tandläkaren undvika råka väcka patienten bryskt så pass att man biter ihop med tandläkarens fingrar i munnen ...
Okej det tog mig typ 2 minuter att söva om honom tror mest han blev rädd och överrumplad av ett konstigt ljud. Vilket jag köper, det är ju ett udda ljud när de hånkar.Det flyger en gåsfågel av nån sort i grannskapet och den väcker Marodören... Jag hade precis fått honom att somna igen ju
Både och?Gjorde kesoplättar men det var för mycket ägg i receptet. Nu blev det typ.. kesoomeletter och jag vet inte om de ska ätas med sallad eller bär
Mamma har lyckats somna några gånger hos tandläkare, bl a väckte hon med orden "NN, du biter mig".Jag hade hoppats på det men jag har faktiskt varit på väg att somna i en tandläkarstol med munnen öppen och då puttade tandläkaren faktiskt på mig så att jag skulle vakna
Misstänker dock att man automatiskt stänger munnen lite då och så vill nog tandläkaren undvika råka väcka patienten bryskt så pass att man biter ihop med tandläkarens fingrar i munnen ...