Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en sovande Marodör på bröstet. Var min matning/blöja att ta och nu är jag fast med världens sötaste filur en stund. ❤️
Men när det blir dags för blöjbyte igen är det sambons tur så tills dess så läser jag Buke och funderar på hur många briemackor jag kan äta utan dåligt samvete
 
Nä, det skulle jag inte tro. Så länge du inte är tandgnisslare när du sover 😁
Jag hade hoppats på det men jag har faktiskt varit på väg att somna i en tandläkarstol med munnen öppen och då puttade tandläkaren faktiskt på mig så att jag skulle vakna :mad::cautious:



Misstänker dock att man automatiskt stänger munnen lite då och så vill nog tandläkaren undvika råka väcka patienten bryskt så pass att man biter ihop med tandläkarens fingrar i munnen ... :nailbiting::angel:
 
Jag hade hoppats på det men jag har faktiskt varit på väg att somna i en tandläkarstol med munnen öppen och då puttade tandläkaren faktiskt på mig så att jag skulle vakna :mad::cautious:



Misstänker dock att man automatiskt stänger munnen lite då och så vill nog tandläkaren undvika råka väcka patienten bryskt så pass att man biter ihop med tandläkarens fingrar i munnen ... :nailbiting::angel:
Låter ju vettigt med att tandläkaren helst inte vill bli biten iofs. :D jag har nog aldrig varit nära att somna. Hoppas att det går bra sen. :up:




Nu ska jag försöka sova en stund till. Det är tyst och stilla överallt här och tant är tlött
 
Eftersom jag inte riktigt trivs i min lägenhet, den är bra på flera sätt och mysigt med sin äldre charm. MEN den är på 3e våning, ingen hiss, ingen balkong, ingen diskmaskin och tvättstuga i källaren. Barnen är dessutom inte jätteförtjusta i grannbarnen så de undviker att vara ute. Så på måndag ska jag titta på en annan lägenhet, på andra plan men förhoppningsvis lugnare hus!
 
Nöjd över att jag kunde få mamma att vänta en dag med att åka ned till landet, skulle inte vilja köra så trött som jag är nu 🥴 och vill nog inte köra hem sen eller åka buss sen utifall man ser lite svullen ut 😅
Så. Hungrig och trött. Bådar gott 😅
 
Jag hade hoppats på det men jag har faktiskt varit på väg att somna i en tandläkarstol med munnen öppen och då puttade tandläkaren faktiskt på mig så att jag skulle vakna :mad::cautious:



Misstänker dock att man automatiskt stänger munnen lite då och så vill nog tandläkaren undvika råka väcka patienten bryskt så pass att man biter ihop med tandläkarens fingrar i munnen ... :nailbiting::angel:
Mamma har lyckats somna några gånger hos tandläkare, bl a väckte hon med orden "NN, du biter mig". 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 124
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 746
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 261
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp