Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du, min avkomma Tyckte bröstet var 4 ett märkligt ställe. Hen vägrade ta bröstet i.munnen, van från sjukhuset med lättsugen flaska som smakade gummi.Hade jag säkert varit om liten Marodör inte gjorde den till en kamp på nivån att han inte ens ville ligga hud mot hud mig alls efter ett gäng försök. Så nu kör vi flaska och ersättning och vi har en glad och mätt bebis, en glad mamma som får massa närhet och en glad pappa som får bonusnärhet medelst matleverans ca varannan gång.
Jag tror att jag har vunnit falsterbobiljetter
Han gillar bröstet. Så länge han inte behöver äta därifrån.Vet du, min avkomma Tyckte bröstet var 4 ett märkligt ställe. Hen vägrade ta bröstet i.munnen, van från sjukhuset med lättsugen flaska som smakade gummi.
Det gick fantastiskt bra ändå. Och pappan fick också.mata!
Klart att det är viktigast. Att bebisen får mat oavsett hur.Han gillar bröstet. Så länge han inte behöver äta därifrån.
Jag känner ju att även om det vore smidigt om amningen funkade så är det viktigaste att han blir mätt, går upp i vikt och varje matning inte blir en kamp. Jag är rätt säker på att det kommer bli folk av honom med med tiden.
Jo, det håller jag med om. Men jag vet också hur lätt det är att skamma sig själv när det kommer till amning/flaskmatning. Speciellt om man har någon preferens.Klart att det är viktigast. Att bebisen får mat oavsett hur.
Ja, flaskmatning blir lätt skamligt. "alla kan amma". Jo tjena.....Jo, det håller jag med om. Men jag vet också hur lätt det är att skamma sig själv när det kommer till amning/flaskmatning. Speciellt om man har någon preferens.
Men jaa! Alltså nog hade jag kunnat amma. Men till vilket pris? En kvaddad relation till mitt barn innan vi ens på riktigt lärt känna varandra, empatibrist, bristande känsla av kontroll med merasJa, flaskmatning blir lätt skamligt. "alla kan amma". Jo tjena.....
Sjukt ovärt.Men jaa! Alltså nog hade jag kunnat amma. Men till vilket pris? En kvaddad relation till mitt barn innan vi ens på riktigt lärt känna varandra, empatibrist, bristande känsla av kontroll med meras