Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle vara skönt faktisktVerkar kunna bli regn på midsommar
Absolut! Men det är lite komiskt att den dagen de flesta vill ha fint väder, då ska det regnaDet skulle vara skönt faktiskt
Det är väl inte så bara? Hejja dig som stod på dig och fick som du ville.Sjukt ovärt.
Jag mådde "bara" psykiskt dåligt av ens tanken så... Försökte inte ens. Typ ingen i min släkt har kunnat amma heller så inte säkert det hade funkat om jag velat.
Kändes också bra att pappan blev naturligt mera inkluderad också
Tack för uppdateringen! Satt här och läste och tänkte ”Men hur har det gått med ploppen?!?”Men helvete vad ont det gjorde. Även sen med bedövning. Ploppen hade åkt ända ner in till trumhinnan och på något sätt borrat in sig där. Så läkaren fick dra loss den..
Men jag hade otrolig tur-- för inga skador på trumhinna eller nåt.
Nästa gång om du åker fel igen, jag tror det går fortare att gå till Östermalms torg än att vänta 20 min.Mardrömsfärd hemåt. Köpte lite frusna jordgubbar och körsbär Sedan var planen att jag skulle byta till röda linjen och åka till Karlaplan för att köpa salakis mini turkiska yoghurt. Bara det att när jag hoppade av för att byta så meddelade de att det är förseningar och inställda avgångar på röda linjen. Nåja ett tåg kom efter tre minuter så då var det lika bra att åka, och det värsta var säkert över. Upptäcker att jag hoppat på fel tåg och hamnade på KTH, hoppade av, satt och väntade 20 minuter så jag kunde åka tillbaka till Östermalmstorg där jag väntade 20 minuter till för att ta rätt tåg. Men då var det någon slags seg envishet att när jag nu var här så ska jag köpa yoghurten.
Nåväl tog mig till Fältöversten, köpte yoghurt och sedan vänta 20 min till nästa tunnelbana. Byta vid Slussen, missade precis en, bytte till buss, missade naturligtvis den också. Under tiden har jordgubbarna tinat - bra att ha att kyla mig medan jag väntade iaf. Men är hemma och gud vad skönt. Har tagit mig en och en halv timma drygt.
Nästa gång om du åker fel igen, jag tror det går fortare att gå till Östermalms torg än att vänta 20 min.
Ja det är detAbsolut! Men det är lite komiskt att den dagen de flesta vill ha fint väder, då ska det regna
För min del skulle det få regna hela kommande veckan
Får du i dig salt också?Ser tillbaka på en FULLSTÄNDIGT MENINGSLÖS DAG.
Jag har inte gjort något alls. Suttit eller legat med hjärtklappning och lätt huvudvärk. Samt druckit och druckit. Te i baljor, vatten och saft.
Kissat hunden på tomten några gånger. Men även han ha legat och sovit mesta tiden.
Värme gör mig till ett lallande vrak. Tömmer hjärnan och ger bara lätt panik över saker jag borde fixa men inte orkar.