Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget man vill väckas av alltsåMamma har lyckats somna några gånger hos tandläkare, bl a väckte hon med orden "NN, du biter mig".
Både och?
Och nu vill jag ha kesoplättar
Både och?
Och nu vill jag ha kesoplättar
Mamma har lyckats somna några gånger hos tandläkare, bl a väckte hon med orden "NN, du biter mig".
Önskar att alla tandläkare kunde vara så hänsynsfullaMin käre far brukade sova hos tandläkaren Han var ju bonde, klart han tog chansen att sova när han fick den!
Skickade detta till syrran som jag ska köra ned också och fick ett kort svar bestående av två emojis -Mäh! Trodde att jag skulle få fixa tanden idag men det blev inte så verkar ha varit en konsultation men det trodde jag att jag hade i tisdags
Men fick en tid nästa vecka torsdag... Samma dag som jag ska köra ned till sommarstugan.
Får väl hoppas att jag mår tillräckligt ok för att köra ned vid den tiden då det är åtminstone 3-5 timmar efteråt.
Det fick min mamma en gång. Hon skrek inte men jag har aldrig sett henne så blek som då.Hade jag fått en spindel i örat hade jag dött o innan dess ylat som hese fredrik ,hua
Tack!Grattis @bumpo !
Omelett med banan lät faktiskt osedvanligt otäckt förstår din rating av toastersJag såg framför mig en mysig frukost med kesoplättar och god SYLT, men testade banan till och ja.. det var som att äta omelett med banan 1 av 5 toasters.
Hade jag säkert varit om liten Marodör inte gjorde den till en kamp på nivån att han inte ens ville ligga hud mot hud mig alls efter ett gäng försök. Så nu kör vi flaska och ersättning och vi har en glad och mätt bebis, en glad mamma som får massa närhet och en glad pappa som får bonusnärhet medelst matleverans ca varannan gång.Är det någon som är amningshungrig?
Bytte den förra året på min bil och ac har fungerat sedan dess dock har jag använt samma verkstad ett tag nu och har varit nöjd med dem, så litar på att de säger stämmer! Och det blev billigare än vad de först sa pga att den gick fortare att byta än vad de troddeJag har bilen på verkstad pga trasig AC och nu ringde dom och frågade om dom skulle beställa en kondensator.
Jag är alltid så rädd att bli lurad av verkstäder så det tar verkligen emot att be dom beställa en rätt dyr del och sen laga bilen men jag vill ju ha fungerande AC…