Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Busade lite med lillkatten. Visst är hon vacker och graciös? 🥰

IMG_20230614_220359-01.jpeg
 
Men skjut mig! :arghh:
Har i en "prova-gratis-period" lagt ner en massa tid på att fixa saker. Satt senast i dag och fixade det sista innan jag skulle gå över till betaltjänst direkt efter. Så dör min dator och ska uppdatera och greja. Sen kommer jag inte in på sajten och allt mitt arbete är borta. Tydligen tog min prövotid slut precis där och då.
Åh, jag vill bara gråta! Har skrivit till support och hoppas, hoppas det finns sparat på ngt vis. Men det känns fasen deppigt.
 
Men skjut mig! :arghh:
Har i en "prova-gratis-period" lagt ner en massa tid på att fixa saker. Satt senast i dag och fixade det sista innan jag skulle gå över till betaltjänst direkt efter. Så dör min dator och ska uppdatera och greja. Sen kommer jag inte in på sajten och allt mitt arbete är borta. Tydligen tog min prövotid slut precis där och då.
Åh, jag vill bara gråta! Har skrivit till support och hoppas, hoppas det finns sparat på ngt vis. Men det känns fasen deppigt.
Men så himla typiskt! Allt sånt där brukar ju annars löpa på och börja kosta om man inte gör något aktivt, typiskt det skulle vara precis tvärtom just nu!
 
Sitter och planerar en extremt spontan road trip till Cornwall. Det är två av makens surfkompisar som ska åka och de frågade nyss om vi vill följa med eftersom det finns gott om plats i såväl bil som hus. Jag har alltid velat se Cornwall, maken säger aldrig nej till en chans till extra surfning och vi har båda jobb som vi kan sköta varsomhelst så... Why not? :D Det enda som tar emot är den långa bilfärden ner, men eftersom jag inte är försäkrad på bilen i fråga slipper i alla fall jag köra :angel:
 
När det är varmt och dessutom dålig luft inne var det skönt att slippa dra igång spisen och himla gott med kall mat ute i trädgården vid granen som fläktade skönt, en sommartallrik (grillad kyckling, rostbiff, potatissallad, minimozzarella, grön sparris, kiwi, vattenmelon, honungsmelon och jordgubbar, rädisor och räkor)😍.
Himla god middag före stallet och vid 19-tiden var det fortfarande riktigt varmt ute och inte minst på ridbanan; red inte alls länge där- vår lydnadsbana (WE/bruksridninginspirerad) som jag fick hjälp att få filmad 🥰 pållan var dock inte heller överenergisk I värmen 😅.
Nu är klockan midnatt så bäst jag sover innan älsklingen ska upp om ett par timmar och sen när jag somnar om ska jag vakna helst 06.30 så jag inte missar sotaren ☺️.
 
I dag fick jag en fin ros av en elev (Portland ar "rosornas stad") den var sa har fin efter en dag i bussen. :grin: Men jag forsakrade att jag skulle ta hem den och satta den i vatten sa skulle den ma bra igen ... sa nu har jag en vissen ros i ett vattenglas.😋
 

Bifogade filer

  • IMG_4032.JPG
    IMG_4032.JPG
    232 KB · Visningar: 26
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 124
Senast: cassiopeja
·
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 203
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 746
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Utan att gå in på alla detaljer - jag funderar på att ev försöka ta tag i min vikt. Men jag har många kilon som ska bort, det handlar...
65 66 67
Svar
1 321
· Visningar
169 261
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp